„ბარსა“ „პალმეირასს“ ფინანსურ საკითხებში ვერ უთანხმდება

  • 10-01-2018, 15:47
  • „ბარსა“ „პალმეირასს“ ფინანსურ საკითხებში ვერ უთანხმდება

    „ბარსელონა“ და „პალმეირასი“ იერი მინას ტრანსფერის ფასზე ვერ თანხმდებიან, იტყობინება Globo Esporte.

    ბრაზილიურ კლუბს სურს, რომ კატალონიელებმა დამატებით 1,8 მილიონი ევრო გადაიხადონ, რომელიც FIFA-ს წესების თანახმად კოლუმბიურმა „სანტა ფემ“ უნდა მიიღოს.

    კატალონიური კლუბი კი თავის მხრივ ამბობს, რომ „სანტა ფესთვის“ გადასახდელი თანხა მათ 11,8-მილიონიან წინადადებაში შედის. შეგახსენებთ, რომ მინა სწორედ კოლუმბიური კლუბის აღზრდილია.

    ამასთანავე, მხარეებს გადახდის მეთოდის თაობაზეც შეექმნათ პრობლემა. „პალმეირასს“ სურს, რომ აღნიშნული თანხა ერთჯერადად მიიღოს, „ბარსელონას“ კი სხვა გეგმები აქვს.

    თეგები: იერი მინა

    კომენტარები [ 51 ]

    გასულია

    51 - 11 იანვარი 2018 01:51

    მინა მოსაყვანად უეჭველი, ღმერთმა ნუ ქნას მარა ვერმალენი როდის მიემხსვრევა სადმე კაცმა არ იცის, კი გამოასწორა თამაში მარა მაინც შუშაა რა, მინა კიდე იმენნა გიჟი მცველია, მაგარი ჯანი აქვს, თავით საოცრად თამაშობს და დაცვაში კედელივით დგას, ართმევაზე, ჩაჭრაზე, პირველ ბურთზე კაია და მეტი რავიცი ახლა მინეტს უნდა აკეთებდეს მაინდამაინც?

    გასულია
    davidus2020 წევრი

    50 - 10 იანვარი 2018 22:03

    ჩემი აზრით , ბარსა არ ელოდა ასე კარგად თუ ათამაშდებოდა ვერმალენი, და ყიდვას იმიტო აპირებდენ. ახლა აღარა ისეთი აუცილებლობა ყიდვის, თან ზაფხულში უფრო იაფათ იყიდიან,სწორიც არიან, თუ არა ყველას ბარსაზე მოუნდა ფულის გაკეთება

    გასულია
    FCBTOR წევრი

    49 - 10 იანვარი 2018 21:37

    კარგით რა 15 მილიონი მისთვის ცოტაა და მაგასაც არ იხდიან მასკე რო წავა მერე სად მიდიან

    გასულია
    gurgenidze წევრი

    48 - 10 იანვარი 2018 20:35

    Grizmani aris sayidi pro azri araa.mand.. dacvas araperi uchirs axla.. grizmanis kalinris.igroks.100.milionad aravin mogcems ise garbis pasebi

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    47 - 10 იანვარი 2018 19:39

    ციტატა: tato777
    და სად უპირებ თამაშს შეგიძლია მითხრა???? ვის მაგივრად????

    როტაციები იქნება და მეორე წრეში გადამწყვეტ თამაშებში ვინც უკეთეს ფორმაში იქნება ის დადგება ძირითადში :დ სუარესმა თუ არ მოუმატა რა თქმა უნდა მის მაგივრად :დ

    მარა დოლბერგზე დაწერე შენ და მაგას თუ მოიყვანენ ეგეც ძალიან გამიხარდება :დ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    basa7 წევრი

    46 - 10 იანვარი 2018 19:17

    ციტატა: Don_Andresito
    ჩემი აზრით იდეალური ვარიანტი ამის იჯარით აყვანა იქნებოდა. კაცი რომელსაც ევროპაშI არ უთამაშია იმის მოყვანა დიდი რისკია. დუგლასი გაიხსენეთ, ლუკას სილვა რეალმა რო იყიდა და რავი კიდე რომელი ერთი, უკანა ხაზელები ძნელად ეგუებიან ევროპას. არ აქვთ შემტევებივით ის უანრები რაც ადაპტაციას ეხმარება. 2 მეტრიანი კაცი, მოუქნელი, არც ისე სწრაფი და ტაქტიკურად არც ისე განათლებული, ცოტა რისკია ბარსას პირველ გუნდში ჩასარიცხად. ამას ისევ მარლონი ჯობდა გამოცდილებით. შეიძლება ვცდები და მაგრადაც მოიხოდოს მარა იუთუბით მცველს ვერ შევაფასებ. არავინ არაფერი იცის ამის თამაშის წაკითხვის უნარზე და პასის კულტურაზე. ატლეტიკო არ ვართ რო უბრალოდ ძლიერი მცველი ადვილად ჩაეწეროს ბარსას რიგებში. ამიტო ან იჯარა ან მსოფლიოზე დააკვირდნენ და მერე იყიდონ. თან ფასი ვერ აიწევს პირიქით ზაფხულში 9 მილიონზეზე ჩამოვა. ზაფხულში ალბათ ვერმა წავა და იმის ნაცვლად მოვიდოდა. ჩემი აზრით ეხლა საუკეთესო ვარიანტი ევროპელი კარგი მცველის ყიდვა იქნება. წავა ხარახურა კამანდა და ერთი 30 ად იდეალურ მცველს იყიდიან რომელიც მასკერანოს ღირსეულად ჩაანაცვლებს. თორე დაიმტვრევა მალე ისევ ვერმა და 2 მცველის იმდეზე დავრჩებით. ჩემი აზრით დე ვრი რომელსაც კონტრაქტი ეწურება და ბარსას შემოთავაზებას ელოდება იდეალურია. ჰოლანიური სკოლა, იდეალური პასის კულტურა ართმევა და ყველაფერი ბარსაში სათამაშოდ. ტოპ მცველია და თან 25-27 მილიონად შეიძლება ყიდვა, გამოსასყიდი თანხაა და ლაციო ვერაფერს იზამს, პირიქით სიამოვნებით მოგვცემს რადგან იუვე ეჩალიჩება. მოკლედ რავი, 12 ის გადახდას წაამატონ ერთი ამგდენი და დაცვის პრობლემა დიდი ხნით მოიხსნება. დაჟე პიკეს წასვლის დრო რო მოვა დე ვრი უმტიტი იდეალრი დუეტი იქნება და ტოპ მცველი აღარ იქნება საძებნელი

    არ არის ეს ბიჭი ისეთი როგორც დაახასიათე, პირიქით თავის სიმაგლის მიუხედავად საკმაოდ სწრაფი, ელასტიური და ტქნიკურია, არც პასის კულტურა აკლია, ეგრე რომ არ იყის არც მიაქცევდნენ ბარსაში ყურადღებას, დამერწმუნე ბარსა პირველ რიგში შერჩევას პასის კულტურით იწყებს. თუმცა დე ვრეისთან დაკავშირებით აბსოლიტურად გეთანხმები და ეგეც საყიდია დე ლიგტან ერთად. მომავალში მაინც გვინდა 4 ან 5 მაღალი დონის მცველი. როცა პიკე არ იქნება მინა, უმტიტი, მარლონი, დე ლიგტი და დე ვრეი იდეალური იქნება. თან გაითვალისწინეთ რომ უმტიტს ისევე ეფექტურად შეუძლია მარცხენა მცველად თამაში როგორც ცენტრში

    გასულია
    tato777 წევრი

    45 - 10 იანვარი 2018 19:17

    ანიკო საღოლ შენ თუ ბაიერნთან თამაშს გრიზმანის აქტივში წერ და ეხლა მე ჩამოგიწერო ის თამაშები სადაც გუნდს ჰაერივით ჭირდებოდა გრიზმანი და ელემენტარულად ჩაიკუკა???? შენ რონალდუს ფანივით არ გამოგივიდეს ეხლა 10 თამაშს, რომ ჩაიკუკავს და 1 რომ მაგრად ითამაშებს და იმას რომ იხსენებენ)))) და სად უპირებ თამაშს შეგიძლია მითხრა???? ვის მაგივრად????

    გასულია
    Sdaead წევრი

    44 - 10 იანვარი 2018 19:17

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Sdaead
    მაინც ვერ ვხვდები რატო არ გინდათ გრიზმანი..თუ იმაზეა საუბარი რო ტიპიური ცხრიანი არაა ეგ მინუსი კიარა პლიუსია იმ მხრივ რო სისწრაფე და დინამიურობა უფრო აქვს და ამასთან ერთად შესრულებაც არ აკლია.სუარესი კი ძაან მაგარია მარა ბევრჯერ ყოფილა ისეთი მომენტი რო შესაბამისი ტექნიკის ან სისწრაფის არქონის გამო კაცი ვერ მოუტყუებია ერთიერთზე გრიზმანს კიდე ეგ პრობლემა ნაკლებად აქვს.პლიუს სწრაფ ტემპზე აყოლაც შეუძლია თავისუფლად და ხო ხედავთ ვალვერდე წელს ხშირად სუარესს ფლანგზე წევს და ეგ გრიზმანს უკეთ გამოუვა.აშკარად მოკლებული აქ სუარესს გაისად უფრო ასაკში იქნება და ვაიდა კიდე მოუკლო მერე რაღას ვშვებით?გრიზმანი კაი ხნის ახეული ეყოლება მანჩესტერს დროზე თუარ იჩალიჩეს

    მართალია :დ ეგეთ ფასად ამ დონის ფეხბურთელის დაკარგვა არ იქნება კარგი :დ შეიძლება კოუტინიოსავით არ გვჭირდება მაგრამ მაინც არაა ხელიდან გასაშვები :დ ნუ ახლა თვითონ თუ არ მოინდომებს გადმოსვლას კაი მარა თუ უნდა პირველ რიგში ბარსაში თამაში მაშინ უარი არ უნდა თქვას ბარსამ :დ

    თან ეს სუარესი როგითხრათ დიდად გულზე არ მეხატება იმის მიუხედავად რო მართლა ბევრი გააკეთა გუნდისთვის და ისტორიაში თავის სახელი ჩაწერა.მაინც არ მავიწყდება მაგის კბენები და ქალაჩუნა საქციელები ყველა ხელის მიდებაზე გორიალი როიცის

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    43 - 10 იანვარი 2018 19:09

    ციტატა: Sdaead
    მაინც ვერ ვხვდები რატო არ გინდათ გრიზმანი..თუ იმაზეა საუბარი რო ტიპიური ცხრიანი არაა ეგ მინუსი კიარა პლიუსია იმ მხრივ რო სისწრაფე და დინამიურობა უფრო აქვს და ამასთან ერთად შესრულებაც არ აკლია.სუარესი კი ძაან მაგარია მარა ბევრჯერ ყოფილა ისეთი მომენტი რო შესაბამისი ტექნიკის ან სისწრაფის არქონის გამო კაცი ვერ მოუტყუებია ერთიერთზე გრიზმანს კიდე ეგ პრობლემა ნაკლებად აქვს.პლიუს სწრაფ ტემპზე აყოლაც შეუძლია თავისუფლად და ხო ხედავთ ვალვერდე წელს ხშირად სუარესს ფლანგზე წევს და ეგ გრიზმანს უკეთ გამოუვა.აშკარად მოკლებული აქ სუარესს გაისად უფრო ასაკში იქნება და ვაიდა კიდე მოუკლო მერე რაღას ვშვებით?გრიზმანი კაი ხნის ახეული ეყოლება მანჩესტერს დროზე თუარ იჩალიჩეს

    მართალია :დ ეგეთ ფასად ამ დონის ფეხბურთელის დაკარგვა არ იქნება კარგი :დ შეიძლება კოუტინიოსავით არ გვჭირდება მაგრამ მაინც არაა ხელიდან გასაშვები :დ ნუ ახლა თვითონ თუ არ მოინდომებს გადმოსვლას კაი მარა თუ უნდა პირველ რიგში ბარსაში თამაში მაშინ უარი არ უნდა თქვას ბარსამ :დ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    basa7 წევრი

    42 - 10 იანვარი 2018 19:09

    ციტატა: tato777
    ანიკო ეგ მეც ვიცი სად თურანი და სად გრიზმანი, მე იმას გეუბნები თურანი ბარსაში იყო იმის 10 პროცენტი რაც იყო ატლეში და იგივე იქნება გრიზმანის შემთხვევაშიც, დარწმუნებული ვარ იმის ნახევარს ვერ დადებს, რასაც ატლეში თამაშობს. რა გევასებათ ამ გრიზმანის შეგიძლია ამიხსნა??? შეგიძლია გამახსენო, რომელ გრანდთან ითამაშა გრიზმანმა ძაან მაღალ დონეზე, რომ ესე გინდოდეთ მაგის მოყვანა???? მაგაში მაგ თანხის მიცემას უნამუსო ვიყო თუ არ მერჩივნოს ერიქსენის ყიდვა მაგ ფასად და წარმოიდგინე რა ნახევარდცვა იქნება და თან მაგათ წინ მესი, რომელსაც უკან არ მოუწევს დახევა ბურთის ასატანად, სასწაული იქნება, არ გა..... გრიზმანს

    ციტატა: Sdaead
    მაინც ვერ ვხვდები რატო არ გინდათ გრიზმანი..თუ იმაზეა საუბარი რო ტიპიური ცხრიანი არაა ეგ მინუსი კიარა პლიუსია იმ მხრივ რო სისწრაფე და დინამიურობა უფრო აქვს და ამასთან ერთად შესრულებაც არ აკლია.სუარესი კი ძაან მაგარია მარა ბევრჯერ ყოფილა ისეთი მომენტი რო შესაბამისი ტექნიკის ან სისწრაფის არქონის გამო კაცი ვერ მოუტყუებია ერთიერთზე გრიზმანს კიდე ეგ პრობლემა ნაკლებად აქვს.პლიუს სწრაფ ტემპზე აყოლაც შეუძლია თავისუფლად და ხო ხედავთ ვალვერდე წელს ხშირად სუარესს ფლანგზე წევს და ეგ გრიზმანს უკეთ გამოუვა.აშკარად მოკლებული აქ სუარესს გაისად უფრო ასაკში იქნება და ვაიდა კიდე მოუკლო მერე რაღას ვშვებით?გრიზმანი კაი ხნის ახეული ეყოლება მანჩესტერს დროზე თუარ იჩალიჩეს


    ძამიკო მეც ვიცი, რომ გრიზმანი 100 მილიონად ნაჩუქარია, მაგრამ არ მინდა, რომ გრზიმანი მოიყვანონ და სხვა რგოლები აღარ გააძლიერონ და ეს ესეც იქნება. არადა დღევანდელი ბარსა ნაღდად არ საჭიროებს მაღალი დონის კიდევ ერთი შემტევის დამატებას, არ არის მაგის საჭირობეა. დღევანდელ ბარსას გაცილებით გააძლიერებს ხავის ტიპის (ერიქსენი ან არტური) და მინას გარდა კიდევ ერთი ცენტრალური მცველის (დე ლიხტი) ყიდვა და ამას თუ დავუმატებთ ერთ ახალგაზრდა თავდამსხმელს (დოლბერგი), რომელიც 2-3 წელში სუას სრულფასოვნად შეცვლის ეგ იქნება იდეალური უკვე. და ამ ტრანსფერებით მესი მთლიანად გადაერთვება შეტევაზე და არ გავკარი გრიზმანს. რაც შეეხება სუას, სუას ისპალნიწელობის ნახევარი თუ აქვს გრიზმანს და მარჯვენა კრაიზე იმიტომ გადადის, რომ არავაინ გვყავდა ეხლა კიდევ დემბე დაბრუნდა და ლა ლიგაში კიდევ კოუ და სუა დაუბრუენდება თავის სუფთა 9 იანს და ნახავთ რასაც შეძლებს.

    აბსოლიტურად გეთანხმები, გარდა იმაში რომ ერიკსენი ხავის ტიპია. რამდენადაც შეტევაში ძლიერია, იმდენად ნოლია ართმევაში ერიკსენი. კოუტინიოს ყიდვის მერე მისი საჭიროება არაა, მე არტური მიმაჩნია უალტერნატივოდ

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    41 - 10 იანვარი 2018 19:07

    ციტატა: tato777
    ანიკო ეგ მეც ვიცი სად თურანი და სად გრიზმანი, მე იმას გეუბნები თურანი ბარსაში იყო იმის 10 პროცენტი რაც იყო ატლეში და იგივე იქნება გრიზმანის შემთხვევაშიც, დარწმუნებული ვარ იმის ნახევარს ვერ დადებს, რასაც ატლეში თამაშობს. რა გევასებათ ამ გრიზმანის შეგიძლია ამიხსნა??? შეგიძლია გამახსენო, რომელ გრანდთან ითამაშა გრიზმანმა ძაან მაღალ დონეზე, რომ ესე გინდოდეთ მაგის მოყვანა???? მაგაში მაგ თანხის მიცემას უნამუსო ვიყო თუ არ მერჩივნოს ერიქსენის ყიდვა მაგ ფასად და წარმოიდგინე რა ნახევარდცვა იქნება და თან მაგათ წინ მესი, რომელსაც უკან არ მოუწევს დახევა ბურთის ასატანად, სასწაული იქნება, არ გა..... გრიზმანს

    ბაიერნს ნახევარფინალში გადამწყვეტი გოლი ვინ გაუტანა :დ გერმანიასთან 2-0 ვინ მოიგო ევროპის ნახევარფინალში :დ ტოპ კლასის ფეხბურთელია გრიზი თან ტიტულებს მოწყურებული და ბარსაში ძაან მაგრადაც ითამაშებს თუ მოვა :დ ერიქსენს კიდე 200ზე ნაკლებად არ გავუშვებო პრეზიდენტმა :დ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    tato777 წევრი

    40 - 10 იანვარი 2018 19:00

    ანიკო ეგ მეც ვიცი სად თურანი და სად გრიზმანი, მე იმას გეუბნები თურანი ბარსაში იყო იმის 10 პროცენტი რაც იყო ატლეში და იგივე იქნება გრიზმანის შემთხვევაშიც, დარწმუნებული ვარ იმის ნახევარს ვერ დადებს, რასაც ატლეში თამაშობს. რა გევასებათ ამ გრიზმანის შეგიძლია ამიხსნა??? შეგიძლია გამახსენო, რომელ გრანდთან ითამაშა გრიზმანმა ძაან მაღალ დონეზე, რომ ესე გინდოდეთ მაგის მოყვანა???? მაგაში მაგ თანხის მიცემას უნამუსო ვიყო თუ არ მერჩივნოს ერიქსენის ყიდვა მაგ ფასად და წარმოიდგინე რა ნახევარდცვა იქნება და თან მაგათ წინ მესი, რომელსაც უკან არ მოუწევს დახევა ბურთის ასატანად, სასწაული იქნება, არ გა..... გრიზმანს

    ციტატა: Sdaead
    მაინც ვერ ვხვდები რატო არ გინდათ გრიზმანი..თუ იმაზეა საუბარი რო ტიპიური ცხრიანი არაა ეგ მინუსი კიარა პლიუსია იმ მხრივ რო სისწრაფე და დინამიურობა უფრო აქვს და ამასთან ერთად შესრულებაც არ აკლია.სუარესი კი ძაან მაგარია მარა ბევრჯერ ყოფილა ისეთი მომენტი რო შესაბამისი ტექნიკის ან სისწრაფის არქონის გამო კაცი ვერ მოუტყუებია ერთიერთზე გრიზმანს კიდე ეგ პრობლემა ნაკლებად აქვს.პლიუს სწრაფ ტემპზე აყოლაც შეუძლია თავისუფლად და ხო ხედავთ ვალვერდე წელს ხშირად სუარესს ფლანგზე წევს და ეგ გრიზმანს უკეთ გამოუვა.აშკარად მოკლებული აქ სუარესს გაისად უფრო ასაკში იქნება და ვაიდა კიდე მოუკლო მერე რაღას ვშვებით?გრიზმანი კაი ხნის ახეული ეყოლება მანჩესტერს დროზე თუარ იჩალიჩეს


    ძამიკო მეც ვიცი, რომ გრიზმანი 100 მილიონად ნაჩუქარია, მაგრამ არ მინდა, რომ გრზიმანი მოიყვანონ და სხვა რგოლები აღარ გააძლიერონ და ეს ესეც იქნება. არადა დღევანდელი ბარსა ნაღდად არ საჭიროებს მაღალი დონის კიდევ ერთი შემტევის დამატებას, არ არის მაგის საჭირობეა. დღევანდელ ბარსას გაცილებით გააძლიერებს ხავის ტიპის (ერიქსენი ან არტური) და მინას გარდა კიდევ ერთი ცენტრალური მცველის (დე ლიხტი) ყიდვა და ამას თუ დავუმატებთ ერთ ახალგაზრდა თავდამსხმელს (დოლბერგი), რომელიც 2-3 წელში სუას სრულფასოვნად შეცვლის ეგ იქნება იდეალური უკვე. და ამ ტრანსფერებით მესი მთლიანად გადაერთვება შეტევაზე და არ გავკარი გრიზმანს. რაც შეეხება სუას, სუას ისპალნიწელობის ნახევარი თუ აქვს გრიზმანს და მარჯვენა კრაიზე იმიტომ გადადის, რომ არავაინ გვყავდა ეხლა კიდევ დემბე დაბრუნდა და ლა ლიგაში კიდევ კოუ და სუა დაუბრუენდება თავის სუფთა 9 იანს და ნახავთ რასაც შეძლებს.

    გასულია
    Sdaead წევრი

    39 - 10 იანვარი 2018 18:42

    მაინც ვერ ვხვდები რატო არ გინდათ გრიზმანი..თუ იმაზეა საუბარი რო ტიპიური ცხრიანი არაა ეგ მინუსი კიარა პლიუსია იმ მხრივ რო სისწრაფე და დინამიურობა უფრო აქვს და ამასთან ერთად შესრულებაც არ აკლია.სუარესი კი ძაან მაგარია მარა ბევრჯერ ყოფილა ისეთი მომენტი რო შესაბამისი ტექნიკის ან სისწრაფის არქონის გამო კაცი ვერ მოუტყუებია ერთიერთზე გრიზმანს კიდე ეგ პრობლემა ნაკლებად აქვს.პლიუს სწრაფ ტემპზე აყოლაც შეუძლია თავისუფლად და ხო ხედავთ ვალვერდე წელს ხშირად სუარესს ფლანგზე წევს და ეგ გრიზმანს უკეთ გამოუვა.აშკარად მოკლებული აქ სუარესს გაისად უფრო ასაკში იქნება და ვაიდა კიდე მოუკლო მერე რაღას ვშვებით?გრიზმანი კაი ხნის ახეული ეყოლება მანჩესტერს დროზე თუარ იჩალიჩეს

    გასულია
    goutsaevi წევრი

    38 - 10 იანვარი 2018 18:37

    ხოდა აი მაგ სხვა გეგმების გამო გავუშვით ხელიდან ასენსიო. 4 მილიონის ერთბაშად გადახდა ეძვირათ და 80 უკვე თუ არ ღირს მალე ავა: იმედია ამასაც ესე უაზროდ კაპიკების გამო არ დავკარგავთ

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    37 - 10 იანვარი 2018 18:33

    ციტატა: tato777
    ანიკო იკარდის რაც შეეხება 110 მილიონად სულ თავისუფლად შეუძლია ბარსამ მესის დახმარებით აახიოს რეალს, აი რიკარდში გადახდილ თანხას კი ნამდვილად გავამართლებ

    ზუსტად სუარესის სტილის ცენტფორვარდია ეგ და მაგაზე თავს არ შეიწუხებს მესი თან არ ევასებაო ადრე ამბობდნენ :დ ნუ ეგ შეიძლება ტყულია მარა მაინც :დ აი გრიზმანს ფლანგზეც შეუძლია თამაში

    ციტატა: tato777
    რატომღაც მგონია, რომ გრიზმანის მოყვანა იქნება დიდი შეცდომა, ის ბარსაში როგორც თურანი ისე დაიკარგება

    სად თურანი და სად გრიზმანი :დდ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    Sdaead წევრი

    36 - 10 იანვარი 2018 18:24

    ციტატა: Don_Andresito
    ჩემი აზრით იდეალური ვარიანტი ამის იჯარით აყვანა იქნებოდა. კაცი რომელსაც ევროპაშI არ უთამაშია იმის მოყვანა დიდი რისკია. დუგლასი გაიხსენეთ, ლუკას სილვა რეალმა რო იყიდა და რავი კიდე რომელი ერთი, უკანა ხაზელები ძნელად ეგუებიან ევროპას. არ აქვთ შემტევებივით ის უანრები რაც ადაპტაციას ეხმარება. 2 მეტრიანი კაცი, მოუქნელი, არც ისე სწრაფი და ტაქტიკურად არც ისე განათლებული, ცოტა რისკია ბარსას პირველ გუნდში ჩასარიცხად. ამას ისევ მარლონი ჯობდა გამოცდილებით. შეიძლება ვცდები და მაგრადაც მოიხოდოს მარა იუთუბით მცველს ვერ შევაფასებ. არავინ არაფერი იცის ამის თამაშის წაკითხვის უნარზე და პასის კულტურაზე. ატლეტიკო არ ვართ რო უბრალოდ ძლიერი მცველი ადვილად ჩაეწეროს ბარსას რიგებში. ამიტო ან იჯარა ან მსოფლიოზე დააკვირდნენ და მერე იყიდონ. თან ფასი ვერ აიწევს პირიქით ზაფხულში 9 მილიონზეზე ჩამოვა. ზაფხულში ალბათ ვერმა წავა და იმის ნაცვლად მოვიდოდა. ჩემი აზრით ეხლა საუკეთესო ვარიანტი ევროპელი კარგი მცველის ყიდვა იქნება. წავა ხარახურა კამანდა და ერთი 30 ად იდეალურ მცველს იყიდიან რომელიც მასკერანოს ღირსეულად ჩაანაცვლებს. თორე დაიმტვრევა მალე ისევ ვერმა და 2 მცველის იმდეზე დავრჩებით. ჩემი აზრით დე ვრი რომელსაც კონტრაქტი ეწურება და ბარსას შემოთავაზებას ელოდება იდეალურია. ჰოლანიური სკოლა, იდეალური პასის კულტურა ართმევა და ყველაფერი ბარსაში სათამაშოდ. ტოპ მცველია და თან 25-27 მილიონად შეიძლება ყიდვა, გამოსასყიდი თანხაა და ლაციო ვერაფერს იზამს, პირიქით სიამოვნებით მოგვცემს რადგან იუვე ეჩალიჩება. მოკლედ რავი, 12 ის გადახდას წაამატონ ერთი ამგდენი და დაცვის პრობლემა დიდი ხნით მოიხსნება. დაჟე პიკეს წასვლის დრო რო მოვა დე ვრი უმტიტი იდეალრი დუეტი იქნება და ტოპ მცველი აღარ იქნება საძებნელი

    ეგ მართალია ევროპაში ნათამაშები რომ არ აქვთ ისეთები ძირითადად ვეღარ გაჩავენ და ვაფშე ზაფხულში რო ინიგო ეყიდათ ძაან კაი იქნებოდა ბოლომდე ჩაჯდებოდა გუნდის სტილში

    გასულია
    tato777 წევრი

    35 - 10 იანვარი 2018 18:24

    მე მრიზმანს გადამწყვეტი თამაში მაგრად ეთამაშოს არ მახსოვს და რაც მთავარია ბარსასთან თამაშებში ტიპი არის 0, რეალთანაც როდის ითამაშა გადამწყვეტი როლი აღარც ეგ მახსოვს. და თან რაც მთავრია, სამართლიანობა მოითხოვს ითქვას, რომ წელს სუას დასაწყისი ძაან ცუდი ჰქონდა, მაგრამ აკრიფა ბოლოს, აი გრიზმანი დასაწყისიდან დღემდე ბოდიში და ჩაჯმული დარბის ისევ და იმას ლაპარაკიც არ უნდა, რომ სუა 10 თავით ჯობია კარიერულად. რატომღაც მგონია, რომ გრიზმანის მოყვანა იქნება დიდი შეცდომა, ის ბარსაში როგორც თურანი ისე დაიკარგება, ბარსასმინიმუმ 2-3 წლის განმავლობაში არანაირად არ სჭირდება გრიზმანის ტიპის იგროკი.

    ანიკო იკარდის რაც შეეხება 110 მილიონად სულ თავისუფლად შეუძლია ბარსამ მესის დახმარებით აახიოს რეალს, აი რიკარდში გადახდილ თანხას კი ნამდვილად გავამართლებ

    საიტზეა

    34 - 10 იანვარი 2018 18:19

    ჩემი აზრით იდეალური ვარიანტი ამის იჯარით აყვანა იქნებოდა. კაცი რომელსაც ევროპაშI არ უთამაშია იმის მოყვანა დიდი რისკია. დუგლასი გაიხსენეთ, ლუკას სილვა რეალმა რო იყიდა და რავი კიდე რომელი ერთი, უკანა ხაზელები ძნელად ეგუებიან ევროპას. არ აქვთ შემტევებივით ის უანრები რაც ადაპტაციას ეხმარება. 2 მეტრიანი კაცი, მოუქნელი, არც ისე სწრაფი და ტაქტიკურად არც ისე განათლებული, ცოტა რისკია ბარსას პირველ გუნდში ჩასარიცხად. ამას ისევ მარლონი ჯობდა გამოცდილებით. შეიძლება ვცდები და მაგრადაც მოიხოდოს მარა იუთუბით მცველს ვერ შევაფასებ. არავინ არაფერი იცის ამის თამაშის წაკითხვის უნარზე და პასის კულტურაზე. ატლეტიკო არ ვართ რო უბრალოდ ძლიერი მცველი ადვილად ჩაეწეროს ბარსას რიგებში. ამიტო ან იჯარა ან მსოფლიოზე დააკვირდნენ და მერე იყიდონ. თან ფასი ვერ აიწევს პირიქით ზაფხულში 9 მილიონზეზე ჩამოვა. ზაფხულში ალბათ ვერმა წავა და იმის ნაცვლად მოვიდოდა. ჩემი აზრით ეხლა საუკეთესო ვარიანტი ევროპელი კარგი მცველის ყიდვა იქნება. წავა ხარახურა კამანდა და ერთი 30 ად იდეალურ მცველს იყიდიან რომელიც მასკერანოს ღირსეულად ჩაანაცვლებს. თორე დაიმტვრევა მალე ისევ ვერმა და 2 მცველის იმდეზე დავრჩებით. ჩემი აზრით დე ვრი რომელსაც კონტრაქტი ეწურება და ბარსას შემოთავაზებას ელოდება იდეალურია. ჰოლანიური სკოლა, იდეალური პასის კულტურა ართმევა და ყველაფერი ბარსაში სათამაშოდ. ტოპ მცველია და თან 25-27 მილიონად შეიძლება ყიდვა, გამოსასყიდი თანხაა და ლაციო ვერაფერს იზამს, პირიქით სიამოვნებით მოგვცემს რადგან იუვე ეჩალიჩება. მოკლედ რავი, 12 ის გადახდას წაამატონ ერთი ამგდენი და დაცვის პრობლემა დიდი ხნით მოიხსნება. დაჟე პიკეს წასვლის დრო რო მოვა დე ვრი უმტიტი იდეალრი დუეტი იქნება და ტოპ მცველი აღარ იქნება საძებნელი

    გასულია
    mesi_10 წევრი

    33 - 10 იანვარი 2018 18:09

    ებიჯო თუ ვერ ყიდულობენ ქეშით თავს მაინც ნუ შეირცხვენენ 12 მილიონის ნაწილნაწილ გადახდაზე და საერთოთ გააუქმონ მინას ტრანსფერი 1.8 მილიონზე დავა ბარსელონას არ ეკადრება თუ სატრანსფერო ხარჯებს გადააჭარბეს და ახლა ფეარფლეის წესების დარღვევა ემუქრებათ ეს მხოლოდ და მხოლოდ მათი პრობლემაა და არა პალმერიასის ასე რომ ტაკოს თამასს თავი დაანებონ და 12 მილიონი დადონ ან ტრანსფერზე უარი თქვან. ყველის ვაჭრებივით იქცევიან და ეს სწორი არ არის.

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    32 - 10 იანვარი 2018 18:08

    გრიზმანი ევროპის ჩემპიონატის საუკეთესო ფეხბურთელი და ბომბარდირი, გრიზმანი წლის მსოფლიოს საუკეთესო მესამე ფეხბურთელი, 3 დიდი მიღწევა გრიზს :დდ

    ციტატა: tato777
    მარლონს 2 წელი ვერ დააბრუნებენ თუ მონაკომ არ თავისი ნებით არ დააბრუნა უკან, ამ პირობით ჰყავთ გაშვებული. გამოდის გუნდს ტოვებ შუშა ვერმაელენზე და ჩორტეგოზნაეტ გამართლებაზე მყოფ მინას იმედზე???? ეგ არ არის კაი ამბავი, ვალვერდეს ბარსას ძირითადი კოზირი დაცვაში სტაბილურად ძლიერი თამაშია და ეს თუ მოიშალა კარგად მეყოლე მერე

    ჯერ არ უნდა აჩქარდნენ მაგაზე :დ ვერმა არ იღებს ტრავმებს და ზაფხულამდე თუ არ მიიღო და მერე არც მსოფლიოზე დასატოვებელია :დ მინა კიდე რაიცი იქნება ამართლებს :დ თან ზამთრის ტრანსფერებიც მალე მოდის და მანდაც შეგვეძლება მერე ვინმე ცენტრ მცველის დამატება, არაა ეგ პრობლემა :დ მთავარია ნახევარდაცვა და თავდასხმააა :დდ

    ციტატა: cruyff the genius
    იკარდი

    მერე იკარდი რეალურია? :დ 90%ით რეალში გადადის :დ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    tato777 წევრი

    31 - 10 იანვარი 2018 18:04

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: tato777
    და დაცვას რა ვუყოთ დავრჩეთ მინას იმედზე?????

    დაცვის ცენტრში 3 მაგარი ფეხბურთელი გვყავს პიკე უმტიტი და ვერმალენი, მინა ვნახოთ იქნება ამართლებს :დ თუ არადა მარლონი დააბრუნონ :დ დაცვის ცენტრის მეოთხე მცველი ვინ იქნება ეგ დიდად სანერივულო არაა :დ მთავარია ნახევარდაცვა და თავდასხმა მოიხდოს მაგრად :დ


    მარლონს 2 წელი ვერ დააბრუნებენ თუ მონაკომ არ თავისი ნებით არ დააბრუნა უკან, ამ პირობით ჰყავთ გაშვებული. გამოდის გუნდს ტოვებ შუშა ვერმაელენზე და ჩორტეგოზნაეტ გამართლებაზე მყოფ მინას იმედზე???? ეგ არ არის კაი ამბავი, ვალვერდეს ბარსას ძირითადი კოზირი დაცვაში სტაბილურად ძლიერი თამაშია და ეს თუ მოიშალა კარგად მეყოლე მერე

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    30 - 10 იანვარი 2018 18:03

    ციტატა: tato777
    ანიკო, გრიზმაანის მოყვანას, რომ ვითხოვთ ეგ არ არის სუას ტიპის თავდამსხმელი და ბარსას სჭირდება სუასნაირი სუფთა სისხლის ცენტრალური თავდამსხმელი, არამგონია მაგ პოზიციაზე გრზიმანმა სუას ნახევარიც გაქაჩოს და რატომღაც მგონია, რომ ბარსაში რაც ატლეტიკოშია იმის ნახევარიც არ იქნება,.

    მე პირიქით მგონია :დ ბარსა ბევრად უფრო შემტევი გუნდია და შემტევ გუნდში უფრო მგონია რო გაქაჩავს ვიდრე ავტობუსა გუნდში :დ ისე გრიზმანს მგონი მარცხენა ფლანგზეც შეუძლია თამაში, სოსიედადში ეგრე მახსოვს რო თამაშობდა ხოლმე :დ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია

    29 - 10 იანვარი 2018 18:02

    გრიზმანი უჟილკოა, აბა რაარი? ტიპი მენტალურად ლუზერია. მნიშვნელოვან დროს იკარგება ხოლმე, პახოდუ ჩვენი სტილის არაა ეგ კაცი დამიჯერეთ. იკარდია ფორვარდი ძმაო, ჩვენი აკადემიის აღზრდილია ამასთან ერთად.

    გასულია
    tato777 წევრი

    28 - 10 იანვარი 2018 18:01

    ანიკო, გრიზმაანის მოყვანას, რომ ვითხოვთ ეგ არ არის სუას ტიპის თავდამსხმელი და ბარსას სჭირდება სუასნაირი სუფთა სისხლის ცენტრალური თავდამსხმელი, არამგონია მაგ პოზიციაზე გრზიმანმა სუას ნახევარიც გაქაჩოს და რატომღაც მგონია, რომ ბარსაში რაც ატლეტიკოშია იმის ნახევარიც არ იქნება,.

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    27 - 10 იანვარი 2018 18:01

    ციტატა: tato777
    და დაცვას რა ვუყოთ დავრჩეთ მინას იმედზე?????

    დაცვის ცენტრში 3 მაგარი ფეხბურთელი გვყავს პიკე უმტიტი და ვერმალენი, მინა ვნახოთ იქნება ამართლებს :დ თუ არადა მარლონი დააბრუნონ :დ დაცვის ცენტრის მეოთხე მცველი ვინ იქნება ეგ დიდად სანერივულო არაა :დ მთავარია ნახევარდაცვა და თავდასხმა მოიხდოს მაგრად :დ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    tato777 წევრი

    26 - 10 იანვარი 2018 17:57

    აი დოლბერგზე ისე ვარ დარწმუნებული, რომ იგივე შეცდომას დავუშვებთ რაც დაგვემართა სუარესის შემთხვევაში, როდესაც ის აიაქსიდან არ ვიყიდეთ 2011-ში და მერე მოგვიწაია 81 მილიონის გადახდა. ესე დაგვემართება დოლბერგზეც თუ თავის დროზე არ ვიყიდეთ.

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: tato777
    ანიკო დრექსლერის არ ვიცი, მაგრამ იმ უჟილკოს და სუა, რომ მინიმუმ 2 ჯერ მაინც ჯობია გრიზმანის მოყვანას არტურის, დე ლიხტის და დოლბერგის ყიდვა არ ჯობია????თავის ბონუსებიან-ყველაფრიანად ჩავეტევით 130 მილიონში და გურნდი დაცილებით ძლიერიც და დაბალანსებულიც იქნება.

    უჟილკო სულაც არაა გრიზმანი :დ არა 150ის გადახდა და გრიზმანი არტურის მოყვანა ჯობია :დ 115-120 მილიონი გაყიდულებიდან უნდა აიღონ და დალშე 30-35 დაამატონ და ავშენდით :დდ


    და დაცვას რა ვუყოთ დავრჩეთ მინას იმედზე?????

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    25 - 10 იანვარი 2018 17:55

    ციტატა: tato777
    ანიკო დრექსლერის არ ვიცი, მაგრამ იმ უჟილკოს და სუა, რომ მინიმუმ 2 ჯერ მაინც ჯობია გრიზმანის მოყვანას არტურის, დე ლიხტის და დოლბერგის ყიდვა არ ჯობია????თავის ბონუსებიან-ყველაფრიანად ჩავეტევით 130 მილიონში და გურნდი დაცილებით ძლიერიც და დაბალანსებულიც იქნება.

    უჟილკო სულაც არაა გრიზმანი :დ არა 150ის გადახდა და გრიზმანი არტურის მოყვანა ჯობია :დ 115-120 მილიონი გაყიდულებიდან უნდა აიღონ და დალშე 30-35 დაამატონ და ავშენდით :დდ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    tato777 წევრი

    24 - 10 იანვარი 2018 17:52

    ანიკო დრექსლერის არ ვიცი, მაგრამ იმ უჟილკოს და სუა, რომ მინიმუმ 2 ჯერ მაინც ჯობია გრიზმანის მოყვანას არტურის, დე ლიხტის და დოლბერგის ყიდვა არ ჯობია????თავის ბონუსებიან-ყველაფრიანად ჩავეტევით 130 მილიონში და გურნდი დაცილებით ძლიერიც და დაბალანსებულიც იქნება.

    გასულია
    Ronaldinho 10 ახალბედა

    23 - 10 იანვარი 2018 17:52

    ციტატა: Halamadrid_Paqso
    ციტატა: Ronaldinho 10
    ციტატა: madrid_paqso
    კაცი შევა მაღაზიაში და იყიდის სიგარეტს და გამყიდველი ეტყვის ბარემ ანდრე გომეშიც იყიდეო, კაცი იტყვის ანდრე გომეში რა ბარსა კიარ ვარო sweat_smile sweat_smile

    სპილომ მოჯვა რამდენი კილომეტრი გაიარა მანქანამ? დრო ჩართულია

    38wuti

    Iuventusi ari gacherebastan da barsel9na miva da kitxavs ra nomers elodebio da iuve 30so

    შევარდნაძეს მოვუტუან დედის ტრაკი და გათავდება

    გასულია
    Bola წევრი

    22 - 10 იანვარი 2018 17:52

    :დ რა დრო დადგაა.. 1.8 მილიონი კაპიკებად მეჩვენება და მეცინება ამაზე რომ პრობლემას ქმნიან :დ

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.