გილემ ბალაგე: "ბარსა", გრიზმანის თაობაზე, ოპტიმისტურადაა განწყობილი, მაგრამ...

  • 9-01-2018, 00:08
  • გილემ ბალაგე: "ბარსა", გრიზმანის თაობაზე, ოპტიმისტურადაა განწყობილი, მაგრამ...

    ცნობილი ესპანელი სპორტული ჟურნალისტი გილემ ბალაგე აცხადებს, რომ ფილიპე კოუტინიოს დამატების შემდეგ, "ბარსელონა", ზაფხულში, კიდევ ერთ ხმაურიან ტრანსფერს გეგმავს და საქმე ანტუან გრიზმანს ეხება.

    "ბარსელონა" რომ გრიზმანითაა დაინტერესებული, ეს სიახლე არაა. ბალაგეს ცნობით, კატალონიელები, ტრანსფერის თაობაზე, ოპტიმისტურად არიან განწყობილნი.

    "ზაფხულში, "ბარსელონა" შემადგენლობას მნიშვნელოვნად გადაახალისებს. წავა თიქთმის მესამედი გუნდი. თუმცა, ვალვერდეს ამჟამინდელ გუნდშიც ყველაფერი აკმაყოფილებს.

    კლუბში, გრიზმანის ტრანსფერთან დაკავშირებით, ოპტიმისტურად არიან განწყობილნი, მაგრამ "ბარსას", შესაძლოა, "მანჩესტერ იუნაიტედმა" აჯობოს." - ციტირებს ბალაგეს სიტყვებს Sky Sports.

    კომენტარები [ 91 ]

    გასულია
    Sdaead წევრი

    91 - 9 იანვარი 2018 15:26

    ციტატა: Lukanf
    ვერ ვხვდები გრიზმანი რომ მოგვყავს ვის ამოვაგდებთ სასტარტოდან?

    ვის და სუარესს ამძორებული როა პატარა ბიჭიც აღარაა უკვე და გაისად უფრო მოუკლებს რეალიზება უჭირს უკვე საკმაოდ ბევრი მომენტი გააფუჭა წელს აი ასიანი გასატანები და სისწრაფეც მოაკლდა.შედის უკვე ასაკში და შემცვლელია მოსაყვანი საუკეთესო ვარიანტში გრიზმანი

    გასულია
    DyBaLa21 წევრი

    90 - 9 იანვარი 2018 13:31

    ციტატა: MessiTheMaestro
    კაცო, თუ სუა უნდა შეცვალოს გრიზმანის ყიდვას ჯობია ბენზემა ვიყიდოთ ან იგუაინი...

    Saghol :dddddddeDDDDDD

    ციტატა: Bola
    სუარესი სკამზე არ დაჯდება.. ასევე მესი არ მიცემს უფლებას სკამზე დასვან სუარესიი.. თანაც ისეთი ცხრიანი როგორიც სუარესიაა რავიი ძნელია არ გამაყოფილდებდეს.. ამდნეი რამე გააკეთა გუნდისტვის... ფორმიდან იყო ამოვარდნილიი ნელ ნელა ჩადგება ისევ ძველ ფორმაში.. კი მიშლის როგორც ტიპაჟი ნერვებს მაგრამ უდიდესი კლასი აქვს.. ბენზემა ამდნეი წელიაა არაფერს აკეთებს და ის აიტანეს და 2 თვიანი სუარესი ამოვარდნა ვეღარ უნდა ავიტანაოთ? :დ

    Grizi araa suas poziciis ufro ukanaa...

    გასულია
    vefxvia ახალბედა

    89 - 9 იანვარი 2018 13:23

    Grizmani ro moyavt sad ayeneben an vis agdeben sastavidan, magat urchevniat arda,gomeshi,deolupeu da kide sxvebo gaushvan gundidan tyuilat ro uxdian xelpasebs rat gvinda amdeni usakmuri pexburteli gundshi

    გასულია
    Bola წევრი

    88 - 9 იანვარი 2018 12:54

    სუარესი სკამზე არ დაჯდება.. ასევე მესი არ მიცემს უფლებას სკამზე დასვან სუარესიი.. თანაც ისეთი ცხრიანი როგორიც სუარესიაა რავიი ძნელია არ გამაყოფილდებდეს.. ამდნეი რამე გააკეთა გუნდისტვის... ფორმიდან იყო ამოვარდნილიი ნელ ნელა ჩადგება ისევ ძველ ფორმაში.. კი მიშლის როგორც ტიპაჟი ნერვებს მაგრამ უდიდესი კლასი აქვს.. ბენზემა ამდნეი წელიაა არაფერს აკეთებს და ის აიტანეს და 2 თვიანი სუარესი ამოვარდნა ვეღარ უნდა ავიტანაოთ? :დ

    გასულია
    messi2017 წევრი

    87 - 9 იანვარი 2018 11:35

    Xo da ase mosorebas spirebt suaresis xo formidanaa amovardnili sua tramvis gamo ro qonda da jdeba nel nela formashi imdeni rame aq gaketebuli gundistvis da unda moiyvanon grizmani da unda dasvan sua skamze da grizmani dzanici moergeba barsas tu vera

    გასულია
    Lukanf წევრი

    86 - 9 იანვარი 2018 10:23

    ვერ ვხვდები გრიზმანი რომ მოგვყავს ვის ამოვაგდებთ სასტარტოდან?

    გასულია
    robe წევრი

    85 - 9 იანვარი 2018 09:49

    Valodia tavis saqmes aketebs 100%it.ragindst ra shee......it.tips ar waugia startidan.dzlier gundebsac davetaket da davdet bechebze.icis tavis saqme acadet kacs.warmatebebi bichebo.

    გასულია
    Visca el barca წევრი

    84 - 9 იანვარი 2018 09:09

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Berlinetta♥
    აკადემიაშიც არავინ არაა იმედისმომცემი ფორვარდი რომ შანსი მისცე და განავითარო ... არნაისი კარგი ბიჭია მაგრამ მაგის ფორვარდად დაყენება იმ ვინგერული თვისებების ფლანგვა იქნება რომელიც გააჩნია

    გეთანხმები და როცაა ასეთიი შემადგენლიბა გყავსს მაგას დროს ვერ მიცემ და ვერავის გაუშვებ მაგის გამო ამიტომ არის ავტორიტტეტი საჭირო ... 100 მილიონი გრიზმანისთვისს გევადელი ბაზარით არაფერია

    მართალი ხარ საყიდია ფორვარდი სუარესი მაგარი ამოძორებულია და შემდეგ სეზონში ალლბათ უფრო იქნება..ეხლა რაც გატანილი აქვს ისიც პარტნიორების ხარჯზე.და აი ბალანსს რაც შეეხება წეღან რაც ერთერთმა ახსენა ეგ მართალია.მარა გუნდში ბალანსი როიყოს ჯერ სრულიად გამოუსადეგარები უნდა გაყარო..პირველ რიგში არდა გომეში რაფინია და ალკასერი.კიდე შემადგნელობაზე ვიტყვი მევფიქრობ რო რობერტო წინ უნდა წამოწიოს რაკიტიჩის მაგივრად და 4-4-2 სქემაში შუაში იყვნენ რობერტო და ბუსი მარცხნივ კოუტინი და მარჯვნივ დემბელე.გადამწყვეტ თამაშებში თავისთავად ინიესტამ უნდა დაიწყოს.ამ რაკიტიჩის ამოგდების დროც არის უკვე მაგასაც მოკლებული აქვს და რობერტო კიდე ეხლა იხსნება და თავის პოზიციაზე უფრო გამოუვა და რავი მევფიქრობ ეგრე ჯობია

    გეთანხმები უნდა ენდოს რობერტოს საბოლოოდ და რაკეტა სარფიანად გაუშვან .. 50 მაინც გადაიხდიან მაგალითად იუვეს ძაან გამოადგება რაკეტა..

    მარტო იუვე თუ იყიდის მაგას, დააყენე დაცვაში და ეგაა, მინმუმ 50 მილიონსგადაიხდიან რაკეტაში

    --------------------
    "საუკეთესო ფეხბურთელი შვილო არის ლეო მესი,ხოლო ყველაზე მაგრად ფეხბურთს რონალდინიო თამაშობდა"
    გასულია
    M10 S9 D11 წევრი

    83 - 9 იანვარი 2018 04:15

    ზაფხულში აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ ტიაგო და გრიზი მომავალი სეზონიდან ასეთი შემადგენლობა მინდა
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    ტიაგო ბუსკეცი კოუტინიო
    მესი სუა/გრიზმანი დემბელე

    სუამ და გრიზიმ დრო გაიყონ :)
    ზამენა: სილესენი ვიდალი მინა დე ლიხტი დინი რობერტო პაულინიო ალენია დენისი ინიესტა არნაისი სუარესი

    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია

    82 - 9 იანვარი 2018 04:07

    ციტატა: Berlinetta♥
    რაღაც ისეთი წყობა გაქვს წინადადებების ვერ გამომაქვს კარგად აზრი .. შენ ამბობ სიტი 11 ვარსკვლავზეა აწყობილი თუ 3-4 კაცზე ? ეს ვერ გავიგე ორივე გიწერია .. დე ბრუინი გვარდიოლას მისვლამდე არავინ იყო ? ბაზარი არაა გვარდიმ მოხოდა მაგრამ თუ იმის თქმა გინდა რომ არავინ ყოფილა ცდები აგერ გერმანიაშიც ბრწყინავდა რასაც ქვია ... და ბოლოს რაღაც უადგილო კითხვა დასვი აგუეროც ყავს და ჟეზუშიც ორივეს უყოფს დროს და მშვენივრად ვამოიყურება ორივე , კარგი ფინიშერებიც არიან და მომენტებსაც ქმნიან და ახლა ვერ ხედავს ალბათ გრიზმანის ყიდვის საჭიროებას გვარდიოლა და ჩვენთან კიდე 50 მომენტიდან 10 გოლი გააქვს სუარესს და ალკასერი ნამდვილად არაა ბარსას სტილის იგროკი და იგივენაირად ხედავ შენ ჩვენს და სიტის მდგომარეობას ?

    ბაზარი არაა. მაშIნდელი პედრო ავიღოთ, საშუალო დონის იგროკი იყო დიდი პატივისცემის მიუხედავად. ბოლოს პიკში იყო რო 30 ად გაიყიდა. სხვებიც ეგრე. დღევამდელი სიტი კიდე ნაღდად არაა 3-4 კაცზე აწყობილი. დე ბრუინი სილვა აგუერო გვარდის შარშანაც ყავდა მარა უტიტულოდ დარჩა. იმიტო რო ვარსკვლავები არ ყავდა დაცვის ფლანგებზე და სკამზე. ზატო მოვიდა ახალი სეზონი და 200 მილიონზზე მეტი დახარჯა. აქედან 150 მარტო უკანა ხაზში. მეკარე და 3 მაგარი მცველი. + მაგას კაცს შეტევაში სანე სტერლინგი აგუერო ჯესუსი ყავდა, ოთხივე ვარსკვლავი რო კიდე 50 მილიონიანი სკამის კაცი იყიდა ბერნარდოს სახით და ტიპი კიდე ტრანსფერებზე საუბრობს. გრიზმანს იმიტო არ იყიდის რო ეხლა არ ჭირდება, აგერ სანჩესი მიყავს დღე დღეზე. რა სანჩესი ნაკლებია გრიზმანზე? პრსოტა კონტრაქტის პონტში ღირს იაფი. ოტამენდი სტოუნზი კომპანი ყავს და უმტიტს ეჩალიჩება. ბარსამ როდის გადაიხადა ბოლოს 50 მილიონი სკამის მოთამაშეში? დღეს სიტის 11 ვე თუ არა 9 მაინც ყავს უამღლესი დონის და აჰა ძმაო გზიმანს თუ არა ვინმე მაგარს კიდე იყიდიან. ბავარიიდან კიდე იმიტო წამოვიდა რო ფულს არ ხარჯავდა გუნდი.

    მთელი ცხოვრებაა ბარსას უსუსტესი სკამი ყავს, ადრე ხავი ინი მესი იყო მერე მესი სუა ნეიმარი. სკამზე ვინ? პედროც კი გაიქცა. დალშე გომეშები და პაკოები. რა მოხდება თუ გუნდი 100 მილიონიან ფეხბურთელს მოიყვანს. რეალს სკამზე ხამესი ისკო ასენსიო მორატა პეპე ყავდა და კი მოიგეს ყველაფერი. ტიპებს იმის ფუფუენბა აქვთ რო კლასიკო ბეილი ისკო ასენსიოს გარეშე დაიწყონ და კიდე სასტავზე წუწუნებენ ფეხბურთელები. მაგიტოა ზედიზედ რო მიაყარა ლიგები. ჩვენც თუ გვინდა მსგავსი წარმატება და ტრებლის მერე 2-3 წლიანი კრიზისი არ გვემართებოდეს საჭიროა ტოპ მოთამაშეები. გრიზმანი იდეალურია. თან მაგ ფასად როცა 150-170 მაინც ღირს დღევანდელი ფასებიტ

    გასულია
    Barca_MNS წევრი

    81 - 9 იანვარი 2018 03:06

    მაურინიოსთან თავმოყვარე ფორვარდი არ უნდა წავიდეს ( მანდ ყველა დაცვაა

    საიტზეა
    gurgenidze წევრი

    80 - 9 იანვარი 2018 03:03

    ციტატა: Sdaead
    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Berlinetta♥
    აკადემიაშიც არავინ არაა იმედისმომცემი ფორვარდი რომ შანსი მისცე და განავითარო ... არნაისი კარგი ბიჭია მაგრამ მაგის ფორვარდად დაყენება იმ ვინგერული თვისებების ფლანგვა იქნება რომელიც გააჩნია

    გეთანხმები და როცაა ასეთიი შემადგენლიბა გყავსს მაგას დროს ვერ მიცემ და ვერავის გაუშვებ მაგის გამო ამიტომ არის ავტორიტტეტი საჭირო ... 100 მილიონი გრიზმანისთვისს გევადელი ბაზარით არაფერია

    მართალი ხარ საყიდია ფორვარდი სუარესი მაგარი ამოძორებულია და შემდეგ სეზონში ალლბათ უფრო იქნება..ეხლა რაც გატანილი აქვს ისიც პარტნიორების ხარჯზე.და აი ბალანსს რაც შეეხება წეღან რაც ერთერთმა ახსენა ეგ მართალია.მარა გუნდში ბალანსი როიყოს ჯერ სრულიად გამოუსადეგარები უნდა გაყარო..პირველ რიგში არდა გომეში რაფინია და ალკასერი.კიდე შემადგნელობაზე ვიტყვი მევფიქრობ რო რობერტო წინ უნდა წამოწიოს რაკიტიჩის მაგივრად და 4-4-2 სქემაში შუაში იყვნენ რობერტო და ბუსი მარცხნივ კოუტინი და მარჯვნივ დემბელე.გადამწყვეტ თამაშებში თავისთავად ინიესტამ უნდა დაიწყოს.ამ რაკიტიჩის ამოგდების დროც არის უკვე მაგასაც მოკლებული აქვს და რობერტო კიდე ეხლა იხსნება და თავის პოზიციაზე უფრო გამოუვა და რავი მევფიქრობ ეგრე ჯობია

    გეთანხმები უნდა ენდოს რობერტოს საბოლოოდ და რაკეტა სარფიანად გაუშვან .. 50 მაინც გადაიხდიან მაგალითად იუვეს ძაან გამოადგება რაკეტა..

    გასულია
    Sdaead წევრი

    79 - 9 იანვარი 2018 03:00

    ციტატა: gurgenidze
    ციტატა: Berlinetta♥
    აკადემიაშიც არავინ არაა იმედისმომცემი ფორვარდი რომ შანსი მისცე და განავითარო ... არნაისი კარგი ბიჭია მაგრამ მაგის ფორვარდად დაყენება იმ ვინგერული თვისებების ფლანგვა იქნება რომელიც გააჩნია

    გეთანხმები და როცაა ასეთიი შემადგენლიბა გყავსს მაგას დროს ვერ მიცემ და ვერავის გაუშვებ მაგის გამო ამიტომ არის ავტორიტტეტი საჭირო ... 100 მილიონი გრიზმანისთვისს გევადელი ბაზარით არაფერია

    მართალი ხარ საყიდია ფორვარდი სუარესი მაგარი ამოძორებულია და შემდეგ სეზონში ალლბათ უფრო იქნება..ეხლა რაც გატანილი აქვს ისიც პარტნიორების ხარჯზე.და აი ბალანსს რაც შეეხება წეღან რაც ერთერთმა ახსენა ეგ მართალია.მარა გუნდში ბალანსი როიყოს ჯერ სრულიად გამოუსადეგარები უნდა გაყარო..პირველ რიგში არდა გომეში რაფინია და ალკასერი.კიდე შემადგნელობაზე ვიტყვი მევფიქრობ რო რობერტო წინ უნდა წამოწიოს რაკიტიჩის მაგივრად და 4-4-2 სქემაში შუაში იყვნენ რობერტო და ბუსი მარცხნივ კოუტინი და მარჯვნივ დემბელე.გადამწყვეტ თამაშებში თავისთავად ინიესტამ უნდა დაიწყოს.ამ რაკიტიჩის ამოგდების დროც არის უკვე მაგასაც მოკლებული აქვს და რობერტო კიდე ეხლა იხსნება და თავის პოზიციაზე უფრო გამოუვა და რავი მევფიქრობ ეგრე ჯობია

    საიტზეა
    gurgenidze წევრი

    78 - 9 იანვარი 2018 02:59

    ხოდა მაგას ვამბობ მას თუ უნდა მითუმეტს უნდა წამოვიდეს ბარსაში

    გასულია
    Berlinetta♥ წევრი

    77 - 9 იანვარი 2018 02:59

    აბა რა ლალიგაში აქვს ჭიპი მოჭრილი და ლიგაზეც გამოცდილია ყველა გრანდის წინააღმდეგ აქვს ნათამაშები... ძალიან მომწონს მისი სტილი .. მრავალმხრივი ბიჭია დაცვაშიც მაგარია ... და ყველა პოზიციიდან ურტყამს .. ყველანაირი გოლი აქვს გატანილი :დ

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტზეა
    gurgenidze წევრი

    76 - 9 იანვარი 2018 02:55

    ციტატა: Berlinetta♥
    აკადემიაშიც არავინ არაა იმედისმომცემი ფორვარდი რომ შანსი მისცე და განავითარო ... არნაისი კარგი ბიჭია მაგრამ მაგის ფორვარდად დაყენება იმ ვინგერული თვისებების ფლანგვა იქნება რომელიც გააჩნია

    გეთანხმები და როცაა ასეთიი შემადგენლიბა გყავსს მაგას დროს ვერ მიცემ და ვერავის გაუშვებ მაგის გამო ამიტომ არის ავტორიტტეტი საჭირო ... 100 მილიონი გრიზმანისთვისს გევადელი ბაზარით არაფერია

    გასულია
    Berlinetta♥ წევრი

    75 - 9 იანვარი 2018 02:54

    აკადემიაშიც არავინ არაა იმედისმომცემი ფორვარდი რომ შანსი მისცე და განავითარო ... არნაისი კარგი ბიჭია მაგრამ მაგის ფორვარდად დაყენება იმ ვინგერული თვისებების ფლანგვა იქნება რომელიც გააჩნია

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტზეა
    gurgenidze წევრი

    74 - 9 იანვარი 2018 02:51

    ჩვენ არვართ შეიხების გუნდი სულ ამხელა თანხიან ტრანსფერებს ვერ გავაკეთებთ... ამიტომმ როდესაცც 26 წლის ამხელა დონის გრიზმანი შეგიძლია დაითრიო 100 მილიონად უნდა იყიდო და მომავალზე გააკეთო აქცენტი.. სუაც კი გაიყიდება სადაგაც 100 მილიონამდეე.... და მომავალში არ დაგჭირდება 150=200 მილიონის გადახდა ცენტრ ფორვარდში... მაგ 200 მილიონ მოახმარ სხვა რამეს... აგრე მესსი ვერ იქება სულ საყიდია შემცვლელი დიბალას სახით.. გასაგბია შენ რასაც ამბობ მაგრამმ ყელაფერს უნდა მიაქციო ყურადგება მარტო დგევანდელი დგით არუნდა იცხოვრო თორე გავხდებით მილანივით

    გასულია
    Berlinetta♥ წევრი

    73 - 9 იანვარი 2018 02:49

    ციტატა: tato777
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: tato777
    ნუ რადგან გრიზმანი 100 მილიონი ღირს აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ, ასევე როგორც ჟურნალისტები ბაზრობენ თუ ბარსა დაინტერესდა დიბალას დათრევაც შეიძლება 120-130 მილიონად ესეც ხომ იაფი გამოდის არა და არ შეიძლება ამ ფასად დიბალას დაკარგვა. და ბოლოს დაგვემართება ისე, რომ ვერ გავარკვევთ გუნდში ვისი ვისაშია. გვარდის ბარსას 11 ეული იმდენად ძლიერი იყო, რომ ზამენებზე ბოიანები, კეიტები, ჟეფრენბით ვიგებდით ტიტულებს და ქვასქვაზე არ ვტოვებდით და რატომ??? იმიტომ, რომ გუნდში იყო ბალნასი დაცული, არ არის საჭირო 11 ვარსკვლავის ყოლა.

    ყველაფერი შეიცვალა ძმაო .. ფეხბურთელები სეიცვალნენ , მასე მარტო პასაობით ვერ მოიგებ ყველა იგრას როგორც გვარდიოლა იგებდა .. და დღეს აბა გადახედე მანჩესტერ სიტის ... მარტო თ ..


    მერე ძმაკაც დააკვირდი გვარდის სიტი რამდენ კაცზეა აწყობილი???? 3-4 კაცზე და 11 ვარსკვლავზე. გვარდის ბარსა ძირითადად აწყობილი იყო ინი-ხავი-ბუსკეტს-მესიზე და დანარჩენები მაგათ გვერდით ვარსკვლავებად ჩანან. დე ბრუინი იგივეა, რაც გვარდიმდე იყო????? გვარდიოლა რატომ არის გენიალური იცი??? ის აწყობს სისტემას, რომლის მუშაობა აყავს სინქრონამდე და ავტომატიზმამდე, სადაც ყველას თავისი ფუნქცია აქვს და ეს ერთიანობაში იძლევა ერთიან გამანადგურებელ მანქანას. მაგიტომ არის, რომ ყველა მერე გვარდის გუნდში სუპერვასრკვლავი გგონია. ერთი შეკითხვა მაქვს სიტი რატომ არ ინტერესდება გრიზმანით???? რა მაგათთვის 100 ძვირია????

    რაღაც ისეთი წყობა გაქვს წინადადებების ვერ გამომაქვს კარგად აზრი .. შენ ამბობ სიტი 11 ვარსკვლავზეა აწყობილი თუ 3-4 კაცზე ? ეს ვერ გავიგე ორივე გიწერია .. დე ბრუინი გვარდიოლას მისვლამდე არავინ იყო ? ბაზარი არაა გვარდიმ მოხოდა მაგრამ თუ იმის თქმა გინდა რომ არავინ ყოფილა ცდები აგერ გერმანიაშიც ბრწყინავდა რასაც ქვია ... და ბოლოს რაღაც უადგილო კითხვა დასვი აგუეროც ყავს და ჟეზუშიც ორივეს უყოფს დროს და მშვენივრად ვამოიყურება ორივე , კარგი ფინიშერებიც არიან და მომენტებსაც ქმნიან და ახლა ვერ ხედავს ალბათ გრიზმანის ყიდვის საჭიროებას გვარდიოლა და ჩვენთან კიდე 50 მომენტიდან 10 გოლი გააქვს სუარესს და ალკასერი ნამდვილად არაა ბარსას სტილის იგროკი და იგივენაირად ხედავ შენ ჩვენს და სიტის მდგომარეობას ?

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტზეა
    gurgenidze წევრი

    72 - 9 იანვარი 2018 02:44

    ციტატა: tato777
    მერე ჩემო ანიკო, ნახე აბა ქვევით ვინც არიან გასაშვებები ვინები ჩამოვწერე და ისიც ჩამოვწერე ვინები არიან საყიდლები გრიზმანის მაგივრად. ხალხო 33 წლის ალვეშს ადარებთ ნეი-სუა-მესის??? აგერ პაკოს რამდენი სანსი მიეცა ამ 2 წლის განმავლობაში???? ენრიკემ 1 დაასვენა მესი და ნეი და იმდენი დედის გინება მოხვდა ერთი კვირა კაიფში დადიოდა. თავდასხმაში არავის უნდოდა მოსვლა გუნდში აიღეთ თუნდაც დემბელე როდის მოვიდა??? და ენრიკეს ბარსას ნუ ადარებთ დღევანდელს. ენრიკეს ბარსა იყო აწყობილი 3 კაცზე და ყველა დანარჩენი იყო ამ სამი კაცის დამხმარე, Dრევანდელი ბარსა თუ დააკვირდებით ძაან გუნდურად თამაშობს და ეს მაგრად ასწორებს.

    და ერთს დავწერ ამ თემაზე და მეტს აღარ შევეხები, დაიხსომეთ გრიზმანის მოსვლა და გუნდში სიტუაციის არევა ერთი იქნება. ან გრიზმანი უნდა გვეყიდა ან კიდევ კოუტინიო, არ შეიძლება გუნდში ამდენი ლიდერი იყოს. ხოლო თუ გრიზმანის ყიდვა გვინდა და ამავე დროს გვინდა, რომ გუნდში სიტუაცია არ აირიოს მაშინ გუნდიდან ან სუა უნდა წავიდეს ან დემბელე. მოვრჩი ამ თემაზე მეტს აღარ შეგაწუხებთ. )))))

    ხოდაა სუა...31 წლისაა უკვე

    გასულია
    tato777 წევრი

    71 - 9 იანვარი 2018 02:41

    მერე ჩემო ანიკო, ნახე აბა ქვევით ვინც არიან გასაშვებები ვინები ჩამოვწერე და ისიც ჩამოვწერე ვინები არიან საყიდლები გრიზმანის მაგივრად. ხალხო 33 წლის ალვეშს ადარებთ ნეი-სუა-მესის??? აგერ პაკოს რამდენი სანსი მიეცა ამ 2 წლის განმავლობაში???? ენრიკემ 1 დაასვენა მესი და ნეი და იმდენი დედის გინება მოხვდა ერთი კვირა კაიფში დადიოდა. თავდასხმაში არავის უნდოდა მოსვლა გუნდში აიღეთ თუნდაც დემბელე როდის მოვიდა??? და ენრიკეს ბარსას ნუ ადარებთ დღევანდელს. ენრიკეს ბარსა იყო აწყობილი 3 კაცზე და ყველა დანარჩენი იყო ამ სამი კაცის დამხმარე, Dრევანდელი ბარსა თუ დააკვირდებით ძაან გუნდურად თამაშობს და ეს მაგრად ასწორებს.

    და ერთს დავწერ ამ თემაზე და მეტს აღარ შევეხები, დაიხსომეთ გრიზმანის მოსვლა და გუნდში სიტუაციის არევა ერთი იქნება. ან გრიზმანი უნდა გვეყიდა ან კიდევ კოუტინიო, არ შეიძლება გუნდში ამდენი ლიდერი იყოს. ხოლო თუ გრიზმანის ყიდვა გვინდა და ამავე დროს გვინდა, რომ გუნდში სიტუაცია არ აირიოს მაშინ გუნდიდან ან სუა უნდა წავიდეს ან დემბელე. მოვრჩი ამ თემაზე მეტს აღარ შეგაწუხებთ. )))))

    საიტზეა
    gurgenidze წევრი

    70 - 9 იანვარი 2018 02:33

    ციტატა: ani-barca10
    ვაბშე როცა მოგეცემა შანსები უნდა გამოიყენო რაა, აგერ რობერტო, ათამაშებდნენ ხშირად? არა მარა ალვეშმა რო ტრავმა მიიღო გამოიყვანეს ბილბაოსთან და იფრინა ტიპმა და მერეც მიაყოლა კაი თამაშები, თორე სად თამაშობდა რობერტო მაშინ, ვერავინ იტყვის რო ძირითადში ჩასვეს და მაგან აათამაშაო :დ მიეცა შანსი და გამოიყენა

    მართალი ხარ.. დ ა გრიზმანის დონის იგროკს მაგ ფასადდ ვერ ვიყიდით აწი ამიტომ სანამ დროა იყიდონ :D

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    69 - 9 იანვარი 2018 02:31

    ვაბშე როცა მოგეცემა შანსები უნდა გამოიყენო რაა, აგერ რობერტო, ათამაშებდნენ ხშირად? არა მარა ალვეშმა რო ტრავმა მიიღო გამოიყვანეს ბილბაოსთან და იფრინა ტიპმა და მერეც მიაყოლა კაი თამაშები, თორე სად თამაშობდა რობერტო მაშინ, ვერავინ იტყვის რო ძირითადში ჩასვეს და მაგან აათამაშაო :დ მიეცა შანსი და გამოიყენა

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    საიტზეა
    gurgenidze წევრი

    68 - 9 იანვარი 2018 02:29

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: Berlinetta♥
    მაგრამ დღევანდელი ფასებით მასეთი დონის იგროკი მაგ ფასად არის ნაჩუქარი , აწი ტოპ ტრანსფერი 150- 200 მილიონი ჯდება ... ეს ვერ გაუგია ჯერ კიდევ ხალხს ...

    მეც ეგ ვთქვი და მაგიტო არ მინდა დაკარგვა გრიზმანის :დ

    ციტატა: tato777
    tato777

    შარშან არ გვქონდა რესურსი და ეძლეოდათ დრო რაფინიას და დენისს მარა ბევრი ვერაფერი ქნეს :დ ახლაც ფაფხურობს დენისი, არაა ეგ ორი ის ხალხი ბარსაში დიდი ტიტულები რო მოიგონ :დ აგერ დეულუფეუც იგივე :დ ყველა ხავი ინიესტა მესი ვერ გამოვა :დ აი ჰალილოვიჩი დამენანა მართლა :დ

    ჯერ მარტო ასად რომ მოიყვანონ ერთი წელი დატოვონ და გაუშვან 150 ,მაინც გაყიდიან ;D მოგებაში :D

    გასულია
    ani-barca10 წევრი

    67 - 9 იანვარი 2018 02:27

    ციტატა: Berlinetta♥
    მაგრამ დღევანდელი ფასებით მასეთი დონის იგროკი მაგ ფასად არის ნაჩუქარი , აწი ტოპ ტრანსფერი 150- 200 მილიონი ჯდება ... ეს ვერ გაუგია ჯერ კიდევ ხალხს ...

    მეც ეგ ვთქვი და მაგიტო არ მინდა დაკარგვა გრიზმანის :დ

    ციტატა: tato777
    tato777

    შარშან არ გვქონდა რესურსი და ეძლეოდათ დრო რაფინიას და დენისს მარა ბევრი ვერაფერი ქნეს :დ ახლაც ფაფხურობს დენისი, არაა ეგ ორი ის ხალხი ბარსაში დიდი ტიტულები რო მოიგონ :დ აგერ დეულუფეუც იგივე :დ ყველა ხავი ინიესტა მესი ვერ გამოვა :დ აი ჰალილოვიჩი დამენანა მართლა :დ

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=a50tIFaqzTE

    https://www.youtube.com/watch?v=pk1DQBruwnQ
    გასულია
    tato777 წევრი

    66 - 9 იანვარი 2018 02:19

    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: tato777
    ნუ რადგან გრიზმანი 100 მილიონი ღირს აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ, ასევე როგორც ჟურნალისტები ბაზრობენ თუ ბარსა დაინტერესდა დიბალას დათრევაც შეიძლება 120-130 მილიონად ესეც ხომ იაფი გამოდის არა და არ შეიძლება ამ ფასად დიბალას დაკარგვა. და ბოლოს დაგვემართება ისე, რომ ვერ გავარკვევთ გუნდში ვისი ვისაშია. გვარდის ბარსას 11 ეული იმდენად ძლიერი იყო, რომ ზამენებზე ბოიანები, კეიტები, ჟეფრენბით ვიგებდით ტიტულებს და ქვასქვაზე არ ვტოვებდით და რატომ??? იმიტომ, რომ გუნდში იყო ბალნასი დაცული, არ არის საჭირო 11 ვარსკვლავის ყოლა.

    ყველაფერი შეიცვალა ძმაო .. ფეხბურთელები სეიცვალნენ , მასე მარტო პასაობით ვერ მოიგებ ყველა იგრას როგორც გვარდიოლა იგებდა .. და დღეს აბა გადახედე მანჩესტერ სიტის ... მარტო თერთმეტი კაცი ყავს ?:დ იცის უკვე რომ რეზერვიც საჭიროა ... ფეხბურთი ყოველწელს ვითარდება და უფრო რთულდება, სირთულე მეტ ენერგიას მოითხოვს და ენერგია მხოლოთ 11 კაცისგან ვერასოდეს იქნება საკმარისი 3 ფრონტზე ბრძოლისთვის ... ალექსის სანჩესსაც ეჩალიჩება გვარდიოლა, როცა სტერლინგი ჟეზუში აგუერო დე ბრუინი სილვა , ბერნარდო სილვა, სანე და უამრავი ვარსკვლავი ყავს კიდევ ...

    დიბალას კიდევ 120 მილიონად არავინ გაუშვებს ეგ უკვე ზღაპარია, მაგ ბიჭის ფასი 200 ლიმონს აღარ ჩამოცდება

    და რაც შეეხება აკადემიის იგროკებს , ვისაც მოთმინება ეყო და დარჩა ყველამ მოიგო.. უბრალოდ დღეს უყურებენ მბაპეებს და სხვა ვუნდერ ტოპ ქიდებს და გონიათ რომ თვითონაც იმსახურებენ ძირითადს ..


    მერე ძმაკაც დააკვირდი გვარდის სიტი რამდენ კაცზეა აწყობილი???? 3-4 კაცზე და 11 ვარსკვლავზე. გვარდის ბარსა ძირითადად აწყობილი იყო ინი-ხავი-ბუსკეტს-მესიზე და დანარჩენები მაგათ გვერდით ვარსკვლავებად ჩანან. დე ბრუინი იგივეა, რაც გვარდიმდე იყო????? გვარდიოლა რატომ არის გენიალური იცი??? ის აწყობს სისტემას, რომლის მუშაობა აყავს სინქრონამდე და ავტომატიზმამდე, სადაც ყველას თავისი ფუნქცია აქვს და ეს ერთიანობაში იძლევა ერთიან გამანადგურებელ მანქანას. მაგიტომ არის, რომ ყველა მერე გვარდის გუნდში სუპერვასრკვლავი გგონია. ერთი შეკითხვა მაქვს სიტი რატომ არ ინტერესდება გრიზმანით???? რა მაგათთვის 100 ძვირია????

    გასულია
    ზორო ახალბედა

    65 - 9 იანვარი 2018 02:18

    ისე ერთი ნაკლიაქ ფილიპეს სუსტია ტრანვებს ხშირად იღებსხოლმე

    გასულია
    tato777 წევრი

    64 - 9 იანვარი 2018 02:10

    [quote=Don_Andresit
    ეგ მართალია კი ძმაო მარა მეორეს მხრივ თავხედი თაობა მოდის. სკამზე ჯდომა არ უნდათ და გარბიან სათამაშო დროის მისაღებად. რატო წავიდა ადამა ტრაორე, მბულა სანდრო მუნირი სამპერი. ყველას სათამაშო დრო უნდოდა. და ვის ხარჯზე? მესის და ინიესტას ხარჯზე? რა სისულელეა. თავის დროზე მესი რამდენი ხანი იყო ჟულის ზამენა? ინიმ არ იცადა საკმარისი დეკოს წასვლამდე? ამათ 19 წლის ასაკში ბარსას ძირითადში თამაშI უნდათ და არ გამოვა ეგრე. 10 დან 8 თამაშს აგდებენ მაგ ასაკში და როგორ გინდა ენდო. ხოდა ვისაც არ უნდა მოცდა წავიდეს. არნაისი და ალენია იტყვიან თავის საქმეს მომავალში. ორიოლ ბუსკეტი ხვალ რო პირველ გუნდშI დააწინაურო და სათამაშო დრო მიცე რამდენ ქულას დაკარგავს გუნდი? ეჩალიჩება რეალი და თუ მაგდენს ვერ ხვდება რა განსხვავებაა რეალს და ბარსას შორის წავიდეს. იქ ხო მიართმევენ დროს. აგერ სებალიოსი თავში ხელებს ირტყამს. რო გადმოსულიყო ბარსა ალბათ პაუს აღარ იყიდიდა და მთელი ეს დრო მაგას შეხვდებოდა. მარა წავიდა რეალში და დედაც ეტირა. უკან ბეტისში ბრუნდება. 1 წელი უპროგრესოდ ჩაუარდა მხოლოდ იმიტო რო რეალში გადასვლა მარიაჟი პონტია და წავიდა. გინდა ტეო ერნანდესი აიღე. ამიტო ვინც დარჩება მოიგებს, ვინც გაიქცევა და დედაც მ...ნია. თორე ფეხბურთია, შანსი ყველას მიეცემა. ვერმას მაგალითი აიღე გეგონა რო ისევ ძირითადის კაცი გახდებოდა? დარჩა და მიიღო დრო თორე რო წასულიყო ევერტონში ან სადმე იქაც არავინ მიართმევდა ძირითადში ადგილს

    რაც შეეხება გრიზის ვიცი ბარსაშI უნდა. მანჩესტერში წასვლა სისულელეა, ისევ დაცვით მწვრთნელთან ისევ საზიზღარი ფეხბურთის თამაში აღარ უნდა მაგ კაცს. თორე რასაც მანჩე თამაშობს ეგ ატლესაც შეუძლია. პროსტა გუნდში თუ დაკერეს შეიძლება უარი თქვას ბარსაზე. რო ატლეს პროტივ არ ითამაშოს. დიბალა ან გრიზმანი გვჭირდება ახლო მომავალში. სუა მალე დაკარგავს ფორმას. ეგეთი ფეხბურთლები იგებენ ტიტულებს და არა დეულოფეუები და დენისები[/quote]

    შენ ვინც დაასახელე მაქედან თავისი ნენბით მხოლოდ მბულა წავიდა და არც გავამტყუნე და რატომ: როგორ ფიქრობ მბულას ადგილზე შენ რას იზავდი, როცა ხედავ თავდასხმაში ბარსას ნეი, სუა და მესი ჰყავს შენ სავარაუდოდ ძირითადში თამაში მოგიწევს დაახლოებით რომელიმე რომ დაბერდება. აგერ პაკო ვიყიდეთ და მეგონი რაც გადმოვიდა 2 წლის განმავლობაში 15 თამაში ჰქონდეს ნათამაშები, ეხლა ხედავ სხვაობას ვალენსიას პაკოს და ბარსას პაკოს შორის??? რამხელა რეგრესი განიცადა. აგერ დემბელეს საოცნებო გუნდი იყო ბარსა, მაგრამ წინა წელს არ გადმოვიდა, რადგან ნეი-სუა-მესი გვყავდა და წავიდა დორტმუნდში, ხოლო როცა დაინახა ნეი წავიდა მაშინ მოვიდა. ესეა ძმაო თუ ვინმეს რამის მიღწევის სურვილი აქვს იმას თამაშიც უნდა და არ უნდა სკამზე ჯდომა. და კიდევ ერთხელ ვიმეორებ გვარდის ბარსა არ იყო 11 ვარსკვლავით დაკომპლექტებული გუნდი, გვარდის ეგრე რომ ეყურებინა და ფეხბურთელები ეყიდა და შანსი არ მიეცა ბარსა ბ დან ხალხისთვის ვერც ბუსკეტს ვნახავდით, ვერც პედროს, არც პიკეს დააბრუნებდა და აღარ გავაგრძელებ. რომ ამბობ დენისებიო, დეულოფეუებიო გვარდის დროს ბარსას ზამენებზე ბოიანი, ჟეფრენი, კეიტა, აფელაი და აღარ გავაგრძელებ, რომლებიც არაფრით იყვნენ შენ მიერ ჩამოთვლილ ფეხბურთელებზე ძლიერები, მაგრამ ტიტული ტიტულზე მოდიოდა იმიტომ, რომ მანკანასავით იყო გუნდი აწყობილი.

    გასულია
    Berlinetta♥ წევრი

    63 - 9 იანვარი 2018 02:09

    ციტატა: tato777
    ნუ რადგან გრიზმანი 100 მილიონი ღირს აუცილებლად უნდა ვიყიდოთ, ასევე როგორც ჟურნალისტები ბაზრობენ თუ ბარსა დაინტერესდა დიბალას დათრევაც შეიძლება 120-130 მილიონად ესეც ხომ იაფი გამოდის არა და არ შეიძლება ამ ფასად დიბალას დაკარგვა. და ბოლოს დაგვემართება ისე, რომ ვერ გავარკვევთ გუნდში ვისი ვისაშია. გვარდის ბარსას 11 ეული იმდენად ძლიერი იყო, რომ ზამენებზე ბოიანები, კეიტები, ჟეფრენბით ვიგებდით ტიტულებს და ქვასქვაზე არ ვტოვებდით და რატომ??? იმიტომ, რომ გუნდში იყო ბალნასი დაცული, არ არის საჭირო 11 ვარსკვლავის ყოლა.

    ყველაფერი შეიცვალა ძმაო .. ფეხბურთელები სეიცვალნენ , მასე მარტო პასაობით ვერ მოიგებ ყველა იგრას როგორც გვარდიოლა იგებდა .. და დღეს აბა გადახედე მანჩესტერ სიტის ... მარტო თერთმეტი კაცი ყავს ?:დ იცის უკვე რომ რეზერვიც საჭიროა ... ფეხბურთი ყოველწელს ვითარდება და უფრო რთულდება, სირთულე მეტ ენერგიას მოითხოვს და ენერგია მხოლოთ 11 კაცისგან ვერასოდეს იქნება საკმარისი 3 ფრონტზე ბრძოლისთვის ... ალექსის სანჩესსაც ეჩალიჩება გვარდიოლა, როცა სტერლინგი ჟეზუში აგუერო დე ბრუინი სილვა , ბერნარდო სილვა, სანე და უამრავი ვარსკვლავი ყავს კიდევ ...

    დიბალას კიდევ 120 მილიონად არავინ გაუშვებს ეგ უკვე ზღაპარია, მაგ ბიჭის ფასი 200 ლიმონს აღარ ჩამოცდება

    და რაც შეეხება აკადემიის იგროკებს , ვისაც მოთმინება ეყო და დარჩა ყველამ მოიგო.. უბრალოდ დღეს უყურებენ მბაპეებს და სხვა ვუნდერ ტოპ ქიდებს და გონიათ რომ თვითონაც იმსახურებენ ძირითადს ..

    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    ზორო ახალბედა

    62 - 9 იანვარი 2018 02:00

    ფილიპეს ესპანელ ქალებში გააგულავებენ მოხოდავენ თებერვლისთვის

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.