ბარსელონა - იუვენტუსი 0:0

  • 19-04-2017, 12:03
  • ბარსელონა - იუვენტუსი 0:0

      ბარსელონა (4-3-3) იუვენტუსი (4-2-3-1)
    ტერ შტეგენი, რობერტო, პიკე, უმტიტი, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ინიესტა, სუარესი, მესი, ნეიმარი. ბუფონი, სანდრო, კიელინი, ბონუჩი, ალვესი, პიანიჩი, ხედირა, კუადრადო, დიბალა, მანჯუკიჩი, იგუაინი.
    სილესენი, მასკერანო, დინი, ალენია, გომეში, დენისი, პაკო. ნეტო, ასამოა, ბარძალი, ლემინა, ლიხშტაინერი, ბენატია, რინკონი.
    ლუის ენრიკე. მასიმილიანო ალეგრი.
     

    რაკიტიჩი - პაკო 58

    რობერტო - მასკერანო 78

    დიბალა - ბარძალი 75

    კუადრადო - ლემინა 84

    იგუაინი - ასამოა 88

    ინიესტა 41, ნეიმარი 44. კიელინი 57, ხედირა 64.
    კამპ ნოუ.
    ბიორნ კუიპერსი.
    ვიდალი, რაფინია. პიაცა.

    LiveTV.Ge, სილქ სპორტ 1, პირველი არხი.

    პროგნოზი
    სტატისტიკა
      დარტყმა  
      ზუსტი დარტყმა  
      თამაშგარე  
      კუთხური  
      ჯარიმა  
      გაფრთხილება  
      ბურთის ფლობა  

    კომენტარები [ 767 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია

    767 - 22 აპრილი 2017 18:23

    მართალი ხარ

    გასულია

    766 - 22 აპრილი 2017 18:21

    ყველაფერი მწვრთნელის ბრალია, პირველ მატჩი რომ კარგი განაცხადი დაეყენებინა ბარსელონა მოიგებდა

    გასულია

    765 - 20 აპრილი 2017 17:06

    არაუშავს მთავარია შესთომები გამოვასწოროთ და ახალი მწვრთნელი გვინდა და კარგის ტრანსფერი

    გასულია

    764 - 20 აპრილი 2017 15:48

    არა და მოგება შეგვეძლო

    გასულია

    763 - 20 აპრილი 2017 11:38

    ციტატა: ANRIBARCA
    ერთI შეკითხვა მაქვს და იქნებ თქვენ მიპასუხოთ, ნეიმარი რატომ აწვდის კუთხურებს? ტიპი ბურთს ვერ წევს შტანგამდე წლივს ახწევს ბურთი და მერე ქვევით ეშვება, უკვე რამდენი ხანია ვაკვირდები საშინელი ჩაწოდება აქვს მაგრამ მაინც ეს აწვდის, წელს მგონი კუთხურიდან არ გაგვიტანია საერთოდ ბურთი, იქნებ მითხრათ, რამე სხვა დატვირთვა ხო არ აქვს ამას? მე აზრი ვერ გამოვიტანე რატომ აწვდის! smile


    ვერც მე ძმაო
    რაკიტიჩი უფრო მაგარია კუთხურზე

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: me da barca
    ნახევარფინალის კენჭისყრის შედგები ასეთი იქნება. იუვე-ატლეტიკო, მონაკო-რეალი. აბა რეალს იუვეს ან ატლეს ხომ არ დააჯახებენ, სამეფო გუნდია ბოლო-ბოლო, ნაკერები რომ გაეხსნას?

    და მონაკოს სუსტი გგონია მაგალითად ატლეზე? კაი რაა დღევანდელი ფრომით მონაკო ძალიან საშიშია სიტის და დორტმუნდს გასცდა ...ატლეტიკო კიდე ლევერკუზენსა და ლესტერს (ძლივს) ...ასერომ არიქნება წელს არცერთი წყვილი სუსტ ძლიერი...თანაც რეალი- მონაკო რო ამოვიდეს მაგის შანსი შეიძლება იყოს 1/3 და რატოა გამორიცხული რო ვითომდა ჩაწყობის გარეშე შეხვდეს...

    გეთანხმები არც მონაკოა ცუდი გუნდი პირიქით ძაან საშიშია მარა ატლე მაინც სხვა თემაა

    ხო ნუ მე უბრალოთ მაგალითი მოვიყვანე რო ნახევარფინალში სუსტი და ძლიერი აღარ არსებობს... და ახლა ვთქვათ ატლეტიკო და იუვენტუსი რო დაწყვილდნენ და დარჩეს ორი ბურთი მონაკო რეალის რატო უნდა თქვა ჩაწყობილიაო...

    არა რა თქმა უნდა ჩაწყობა არაფერ შუაში ბოლო-ბოლო ნახევარ ფინალია


    ეხლა მონაკომ რო აიღოს თასი გაასწორებს

    გასულია

    762 - 20 აპრილი 2017 11:34

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ციტატა: messidze
    ნეიმარმა დაიხვია სასტავი მევასა დრიბლინგები. აი წელსაც რო რონალდომ აიღOს ოქროს ბურთი იმიტო რო რეალი ბარსაზე წინ გავიდა უეფაზე, ყველაზე უსამართლო ბურთი იქნება ისტრიაში. რეალში მოდრიჩს და კროოსს უფრო ეკუთვნის imp

    წელს რეალს შანსი არ აქ ლიგის მოგების ამიტომ ოქროს ბურთს ის მოიგებს ვინც ლიგას მოიგებს ნუ ბოლო დროს ეგეთია წესი ვინც მეტ ტიტულს იგებს ის აიღებს ოქროს ბურთსაც

    მე მგონია აქ შანსი ბაიერნთან თამაშს რო ვუყურე კარგ ფორმაში არიან ასე თუ ისე და მონაკოს გაცდებიან როგორმე ფინალში თუ ატლეტიკო შეხვდათ მართლა არ აქვთ შანსი :D. ჩემი აზრით ოთხეულში ყველაზე ძლიერი რეალია მარა ბოლობოლო ატლეტიკომაც უნდა მოიგოს

    გასულია

    761 - 20 აპრილი 2017 11:25

    ციტატა: messidze
    ნეიმარმა დაიხვია სასტავი მევასა დრიბლინგები. აი წელსაც რო რონალდომ აიღOს ოქროს ბურთი იმიტო რო რეალი ბარსაზე წინ გავიდა უეფაზე, ყველაზე უსამართლო ბურთი იქნება ისტრიაში. რეალში მოდრიჩს და კროოსს უფრო ეკუთვნის imp

    წელს რეალს შანსი არ აქ ლიგის მოგების ამიტომ ოქროს ბურთს ის მოიგებს ვინც ლიგას მოიგებს ნუ ბოლო დროს ეგეთია წესი ვინც მეტ ტიტულს იგებს ის აიღებს ოქროს ბურთსაც

    --------------------
    5:0
    Messi 500
    გასულია

    760 - 20 აპრილი 2017 11:16

    ნეიმარმა დაიხვია სასტავი მევასა დრიბლინგები. აი წელსაც რო რონალდომ აიღOს ოქროს ბურთი იმიტო რო რეალი ბარსაზე წინ გავიდა უეფაზე, ყველაზე უსამართლო ბურთი იქნება ისტრიაში. რეალში მოდრიჩს და კროოსს უფრო ეკუთვნის imp

    გასულია

    759 - 20 აპრილი 2017 11:14

    გუნდი უდიდესი მოტივაციით დაბრუნდება შემდეგ წელს და ტრიპლეტსაც დადებს კარგი ტრანსფერები და ძლიერი მწვრთნელი აუცილებელია :) stuck_out_tongue_winking_eye relieved

    --------------------
    5:0
    Messi 500
    გასულია

    758 - 20 აპრილი 2017 11:11

    გამართლების საკითხიც იყო. რომ გასული პირველ ტაიმში ერთი მაინც მერე აირეოდა იუვენტუსი და დიდი შანსი იყო, მაგრამ რაც მოხდა კანონზომიერი იყო. ძლიერს გაუმართლა. მართლა 3-4 კაცი ხომ ვერ მოიგებს თამაშს

    გასულია

    757 - 20 აპრილი 2017 10:55

    ერთI შეკითხვა მაქვს და იქნებ თქვენ მიპასუხოთ, ნეიმარი რატომ აწვდის კუთხურებს? ტიპი ბურთს ვერ წევს შტანგამდე წლივს ახწევს ბურთი და მერე ქვევით ეშვება, უკვე რამდენი ხანია ვაკვირდები საშინელი ჩაწოდება აქვს მაგრამ მაინც ეს აწვდის, წელს მგონი კუთხურიდან არ გაგვიტანია საერთოდ ბურთი, იქნებ მითხრათ, რამე სხვა დატვირთვა ხო არ აქვს ამას? მე აზრი ვერ გამოვიტანე რატომ აწვდის! smile

    გასულია

    756 - 20 აპრილი 2017 10:43

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: me da barca
    ნახევარფინალის კენჭისყრის შედგები ასეთი იქნება. იუვე-ატლეტიკო, მონაკო-რეალი. აბა რეალს იუვეს ან ატლეს ხომ არ დააჯახებენ, სამეფო გუნდია ბოლო-ბოლო, ნაკერები რომ გაეხსნას?

    და მონაკოს სუსტი გგონია მაგალითად ატლეზე? კაი რაა დღევანდელი ფრომით მონაკო ძალიან საშიშია სიტის და დორტმუნდს გასცდა ...ატლეტიკო კიდე ლევერკუზენსა და ლესტერს (ძლივს) ...ასერომ არიქნება წელს არცერთი წყვილი სუსტ ძლიერი...თანაც რეალი- მონაკო რო ამოვიდეს მაგის შანსი შეიძლება იყოს 1/3 და რატოა გამორიცხული რო ვითომდა ჩაწყობის გარეშე შეხვდეს...

    გეთანხმები არც მონაკოა ცუდი გუნდი პირიქით ძაან საშიშია მარა ატლე მაინც სხვა თემაა

    ხო ნუ მე უბრალოთ მაგალითი მოვიყვანე რო ნახევარფინალში სუსტი და ძლიერი აღარ არსებობს... და ახლა ვთქვათ ატლეტიკო და იუვენტუსი რო დაწყვილდნენ და დარჩეს ორი ბურთი მონაკო რეალის რატო უნდა თქვა ჩაწყობილიაო...

    არა რა თქმა უნდა ჩაწყობა არაფერ შუაში ბოლო-ბოლო ნახევარ ფინალია

    გასულია

    755 - 20 აპრილი 2017 10:38

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: me da barca
    ნახევარფინალის კენჭისყრის შედგები ასეთი იქნება. იუვე-ატლეტიკო, მონაკო-რეალი. აბა რეალს იუვეს ან ატლეს ხომ არ დააჯახებენ, სამეფო გუნდია ბოლო-ბოლო, ნაკერები რომ გაეხსნას?

    და მონაკოს სუსტი გგონია მაგალითად ატლეზე? კაი რაა დღევანდელი ფრომით მონაკო ძალიან საშიშია სიტის და დორტმუნდს გასცდა ...ატლეტიკო კიდე ლევერკუზენსა და ლესტერს (ძლივს) ...ასერომ არიქნება წელს არცერთი წყვილი სუსტ ძლიერი...თანაც რეალი- მონაკო რო ამოვიდეს მაგის შანსი შეიძლება იყოს 1/3 და რატოა გამორიცხული რო ვითომდა ჩაწყობის გარეშე შეხვდეს...

    გეთანხმები არც მონაკოა ცუდი გუნდი პირიქით ძაან საშიშია მარა ატლე მაინც სხვა თემაა

    ხო ნუ მე უბრალოთ მაგალითი მოვიყვანე რო ნახევარფინალში სუსტი და ძლიერი აღარ არსებობს... და ახლა ვთქვათ ატლეტიკო და იუვენტუსი რო დაწყვილდნენ და დარჩეს ორი ბურთი მონაკო რეალის რატო უნდა თქვა ჩაწყობილიაო...

    გასულია

    754 - 20 აპრილი 2017 10:31

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: me da barca
    ნახევარფინალის კენჭისყრის შედგები ასეთი იქნება. იუვე-ატლეტიკო, მონაკო-რეალი. აბა რეალს იუვეს ან ატლეს ხომ არ დააჯახებენ, სამეფო გუნდია ბოლო-ბოლო, ნაკერები რომ გაეხსნას?

    და მონაკოს სუსტი გგონია მაგალითად ატლეზე? კაი რაა დღევანდელი ფრომით მონაკო ძალიან საშიშია სიტის და დორტმუნდს გასცდა ...ატლეტიკო კიდე ლევერკუზენსა და ლესტერს (ძლივს) ...ასერომ არიქნება წელს არცერთი წყვილი სუსტ ძლიერი...თანაც რეალი- მონაკო რო ამოვიდეს მაგის შანსი შეიძლება იყოს 1/3 და რატოა გამორიცხული რო ვითომდა ჩაწყობის გარეშე შეხვდეს...

    გეთანხმები არც მონაკოა ცუდი გუნდი პირიქით ძაან საშიშია მარა ატლე მაინც სხვა თემაა

    გასულია

    753 - 20 აპრილი 2017 10:09

    ციტატა: me da barca
    ნახევარფინალის კენჭისყრის შედგები ასეთი იქნება. იუვე-ატლეტიკო, მონაკო-რეალი. აბა რეალს იუვეს ან ატლეს ხომ არ დააჯახებენ, სამეფო გუნდია ბოლო-ბოლო, ნაკერები რომ გაეხსნას?

    და მონაკოს სუსტი გგონია მაგალითად ატლეზე? კაი რაა დღევანდელი ფრომით მონაკო ძალიან საშიშია სიტის და დორტმუნდს გასცდა ...ატლეტიკო კიდე ლევერკუზენსა და ლესტერს (ძლივს) ...ასერომ არიქნება წელს არცერთი წყვილი სუსტ ძლიერი...თანაც რეალი- მონაკო რო ამოვიდეს მაგის შანსი შეიძლება იყოს 1/3 და რატოა გამორიცხული რო ვითომდა ჩაწყობის გარეშე შეხვდეს...

    გასულია

    752 - 20 აპრილი 2017 09:11

    KოOუტინიო ვერAტი უეჯველი გვჯირდება ნახევადაცვა Iნიეტსა ბუსკეტცი რაკიტიცჰიი Aმ სეზონსჰიი იყო Mკბდარი Aრ სჰეუდზლიაუეჯველი გვჯირდება ვერატი Kოუტინიო დეულფუ დავიბრუნოტ Gავუსჰვსტ დენისი გომესი რაფინია Mატიე არდა ალკასერი DIნი გასაგდებია გასასჰვები Kიარა ეგენიბმისაყოლებელი ენრიკე კიდე ბელერინი Mარჯვენა მცველად ალეისჰ Vიდალი და ბელერინი Kონკურეციას გაუწევენე თAვდასხმელი გვინდა კიდე Nორმალურიი კონკყრენცია რო Iგრდზნოსს

    გასულია

    751 - 20 აპრილი 2017 09:09

    რაღა აზრი აქვს მაგრამ... ბუსკეტსი რომ იდგა იქ, ჰო უფრო მოწესრიგებული და დაწყნარებული იყო ბარსელონას ცენტრი? რამოდენა ძალაა გუნდისთვის ბუსკეტსი.. "დვიჟოკია" ტიპი : ))) ყურები არ ჩამოყაროთ, მსოფლიოში საუკეთესო გუნდის გულშემატკივრები ვართ ♥

    ციტატა: ravicierti
    ცვლილებებს ველით ზაფხულში.მწვრთნელი გვინდა კაი.არანაირი უნზუე

    მართალი ხარ. ისეთი გვინდა ვინც რაღაც ინოვაციურს შემოიტანს ♥ გუარდიოლას, ტიტოს,ენრიკეს და უნსუეს ფილოსოფია 10 წელი აზანზარებდა საფეხბურთო სამყაროს და დარჩება ისტორიაში სამარადჟამოდ. ახალი სისხლი გვინდა. : ))

    --------------------
    Time is everything, - five minutes make the difference between victory and defeat #WeDidIt6:1
    გასულია

    750 - 20 აპრილი 2017 09:00

    არაუშავს ეხლა ლა ლიგაზე გადავერთოთ

    --------------------
    მეტი ვიდრე კლუბი!!!!
    გასულია

    749 - 20 აპრილი 2017 08:49

    Araushavs momavali celi chvenia

    გასულია

    748 - 20 აპრილი 2017 08:39

    ივენტუს მაგარი დაცვა ყავს ამიტომაც ვერ გაარგვიენ საჯარიმო რა ცჰირდა მესსის ზალიტ აკეთებდა თუ რა იყო რადენი ააცილა რამდენი ცარიელ კარში ააცილა ნემარს კიდე რა სჩირდა რათ მინდა მაგის მატავი გოლი ტთუ არ გაიტანა მკლეტ არ ვიცი ეს ტამასჰი მაგარი არეული იყო ტავდასხმასჰი და ცენტრში.მაგრამ არაუსჰავს მომავალი წელი იქნება ბარსასთვის საოცარი,ჩვენ კიდე დაგვცრჩა ელ კლასიკო და ესპანეტის ტასი ცჰვენ ვიმედოვნებთ რომ ორივე მოვიგებტ.აბა ტქვენ იციტ ბარსელონენებო D

    გასულია

    747 - 20 აპრილი 2017 08:23

    Araushavs bichebo cin klasikoa iqac vibrzolebt mtavaria shevxedot ro ibrzoleben raca esà sezoni chavarda,magram vinmes gikvirt?tamasi ro sami goli gaq gasatani da gasazliereblad pakos da maskes gamoiyvan da mesame daje ar ici vin unda gamoiyvano kide ragazea bazari....momavali sezoni didi inedebit

    გასულია

    746 - 20 აპრილი 2017 08:19

    კაია შემდეგი გაჩერება ბერნაბეუ იმედია იქ მაინც ივაშკაცებენ

    ან კოპას ფინალი მაინც მოიგონ

    აი რას ნიშნავს აიტეკინი რო არ გვყვავდა

    გასულია

    745 - 20 აპრილი 2017 08:07

    Tqveni ar vici, magram me shemarteba momecona da cina tamashisgan gansxvavebit yvela burtze ibrzodnen. Magram am bolo dros dagvchemda es momentebis ganiaveba da magaze aqvt bevri samushao

    გასულია

    744 - 20 აპრილი 2017 03:53

    არაუშავს მეგობრებო ) წაგებით ბევრი კაი რაღაცეები იწყება განსაკუთრებით ასეთი წაგებით ) დროა ბარსა შეიცვალოს და ალბათ ეგრეც იქნება ) იუვემ კიდე ძალიან გამახარა მსოფლიოს საუკეთესო შეტევასთან 180 წუთი გოლი არ გაუშვა ) მე აქ ვწერდი რო ბარსა უშანსოდ იყო მართლა ეგრე მეგონა არავის გასაღიზიანებლად არ დამიწერია აქ კომენტარი ) უბრალოდ კარგად ვიცი რო იუვე ხასიათიანი გუნდია და პსჟს არასოდეს დაემსაგავსება გუნდს სადაც ფეხბურთელები ფულის გამო გადადიან , იუვეში სულ სხვა ღირებულებებია მაგიტო ვარ იუვეს ფანი თითქმის 20 წელია ) გუნდმა სერია ბ და ჭაობი გამოაიარა და ბუფონი არ გაქცეულა არსად დარჩა და სოფლის გუნდებს ეთამაშებოდა მსოფლიო ჩემპიონი გენიალური მეკარე და პიროვნება ) ძაან დიდი უსამართლობა იქნება თუ კარიერა ლიგის თასის გარეშე დაასრულა და იმედია წელს ჯიჯის წელი იქნება )) ბარსელონა და მის ფანებს წარმატებას ვუსურვებ აბა მაგრად მეგობრებო ))

    გასულია

    743 - 20 აპრილი 2017 02:58

    ციტატა: raul
    მართლა ძალიან მინდოდა ბარსა გასულიყო და ნახევარფინალში კლასიკო მენახა,მაგრამ დარწმუნებული ვიყავი რომ 3 ბურთიან უპირატესობას იუვე არ გაანიავებდა,უბრალოდ შეგნებულად არ დავწერე წინასწარ რო ბარსას ფანები არ გამეღიზიანებინა ჩემი კომენტარით.ნებისმიერ გუნდთან ამოქაჩავდა ბარსა 3 ბურთს,ოღონდ არა ასეთ იუვენტუსთან.
    ბარსას პრობლემები ჩემი აზრით დიდი ხანია დაეწყო,შარშან წინ რო ლიგა მოიგო დაჟე მაშინ ბარსა ის ბარსა აღარ იყო და ეხლა მითუმეტეს.გაიხსენეთ რომელ დაცვაში ჩამდგარ გუნდს გაუხარია ბარსელონასთან?მე ვერ ვიხსენებ.აბსოლიტურად ნებისმიერ გუნდს არღვევდა შუაში რეალის ჩათვლით.ეხლა უკვე სულ სხვა სიტუაციაა,ფაქტიურად გუნდი ხელახლაა ასაწყობი.ის გამაოგნებელი 6-1-ც კი ბარსელონას დიდი ფეხბურთი არ უჩვენებია.2 გოლი პსჟ-მ მიართვა საჩუქრად,2 პენალი,1 ჯარიმა და ფაქტიურად გააზრებული,კომბინაციით მხოლოდ 1 გოლი გაიტანეს.დღევანდელ ფეხბურთში თამაშს იგებს ნახევარდაცვა,რომელიც ბარსას ფაქტიურად აღარ ყავს.ერთი გენიოსი წავიდა,მეორე გენიოსი დაბერდა,ბუსკეცი ისეთი მაგარი ვეღარაა რაც იყო,რაკიტიჩი კიდე საერთოდ ბარსას არც უნდა გააკარო ჩემი აზრით.ამას დავამატოთ დანის გაშვებაც გუნდიდან და რაღა დარჩა?მხოლოდ მსნ და ქი ათრევს ამდენი ხანია ეს 3 კაცი ბარსელონას,მაგრამ ასე უსასრულოდ ვერ გაგრძელდებოდა ეს ფაქტი იყო.ერთი სიტყვით ძალიან დიდი რეორგანიზაცია იქნება ბარსაში დარწმუნებული ვარ და თან ალბათ მტკივნეულიც იქნება,იმიტომ რომ დიდი ალბათობით 1 ან რამოდენიმე წელი დაჭირდება რო ყველაფერი დალაგდეს და გუნდი გუნდს დაემსგავსოს.25 წელია რეალის ფანი ვარ მაგრამ ბარსას ყოველთვის წარმატებებს ვუსურვებ,რა თქმა უნდა ელ კლასიკოს გარდა bowtie
    ერთი სიტყვით გული არ გაიტეხოთ კულეებო,ყველაფერი კარგად იქნება.
    კაი კაცი ხარ ძმაო კარგი ხედვა გაქვს ფეხბურთში და მაგრად მსჯელობ ვისურვებდი რო ყველა მადრიდისტა შენსავით მსჯელობდეს და აზროვნებდეს (შეურაწყოფას არ ვაყენებ მადრიდისტებს უბრალოდ სამაგალითო კაცი გყავთ)

    გასულია

    742 - 20 აპრილი 2017 02:26

    https://twitter.com/ADP1113/status/854799974701441024 ცრემლი მომადგა heart_eyes

    გასულია

    741 - 20 აპრილი 2017 02:20

    მოხუცი სამურავვი ლოგანი რამდენს დაგევასათ ეგ ფილმი?

    გასულია

    740 - 20 აპრილი 2017 02:11

    ციტატა: Josep guardiola4
    ციტატა: R.MADRID
    Axlovdeba clasikoc ..ise barcas panebis azriic maintereseebs ra ggoniaat ..??neimari ar iqneba ..da baleec saechvoaaa ..mara balees imdeni shemcvleli yaavs magis aryoopna didat ar sheetyobs .ai neeimaari ki diidii danakliisiaa.dgees mee mesiize met shepasebaas mivceemdii sagool kargi iyoo ..mesii dzaan amovardniliaa pormidaan ise advilad kargavda burteebs

    იმედია კლასიკოსთვის მოიხოდება მესი და მაგ 90 წუთს მაინც ჩაატარებს როგორც "ძველი" მესი თამაშობდა ისეთი მონდომებით ძაან არ მსიამოვნებს მართლაც "ხასიათის" იგგროკი გაგვიხდა მესიკო და ტეხავს მაგრამ მაგრად მეცოდება ასეთ ბარსაში ტიპს არავინ წესიერი არ ყავს ინიესტას და ბუსის გარდა ცენტრში და ამიტომ უწევს ჩამოსვლა ძალიანუკან მეტოქის საჯარიმოდან რავიცი მე პირადად ფრე მგონია კლასიკო რა მიუხედავად იმისა რომ უეჭველი მოსაგები აქვს ეგ თამაში ბარსას აი უსიკვდილოდ რა და თუ უნდათ რომ მიქარული გამოასწორონ (ლიგიდან გამოვარდნა) ეგ თამაში უნდა მოიგონ და პირველ რიგში მესიმ უნდა ჩადოს სული და გული კლასიკოში ოხ მე ამ ხელმძღვანელობის დედავატირე რო ქვეყანა ფული დახარჯეს და 1 უმტიტი გამოდგა მხოლოდ მაქედან დებილების ხროვაა ბარსაში (ხელმძღვანელობა)

    Mec magaas vaamboob mesii martlaa roboti araaa daa marto ver aigeebs tavis tavze tu sxvebmaac ar sheuwyes xeliii.mara dzveli barcaa ro barca iyo 70% agaaraa imiis doniis dgees dgeisoobiiit ...da saswrapo cvlilebeebi tu ar sheitaanees es barcaa dzaliaan chaidziireebaa da salaam shaansebi kide aqvt unda qnan ragaac..klasikoze ramdeenad moindomeebs mesii eri sakitxiaa maraa reali tu isev im tempit iqneba rac dgesdgeisobit aqvs saintereso igra wavaa..reals wagebis garda yvelaperze tanaxmaaa.

    --------------------
    Madrid
    გასულია

    739 - 20 აპრილი 2017 02:09

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: ზეფიროსი
    ციტატა: რაღაცნაირი
    ციტატა: ზეფიროსი
    ატლე - რეალი მგონია ფინალი

    მე ნახევარფინალი მგონია ეგ... მონაკო არმინდა პერესმა ჩააწყოვო იტყვიან მერე თან შეილება გამოგვაგდეონ ... იუვესთან გვიჭირს ზოგადად და ამიტომ ...

    რატომ გაღელვებს შენ ასე სხვების აზრი) იუვეს მგონია რომ რეალიც გამოაგდებს და ატლეტიკოც.მონაკო არ ვიცი. მაგრამ თუ იუვე რეალი იქნა ფინალი მანდ მგონი რეალი დაჯაბნის.მონაკო ვერ მოიგებს დარწმუნებული ვარ. თუ ფინალი რეალი ატლეტიკო იქნა ატლე დაჯაბნის.არ წააგებს ისევ ფინალს

    ვნახოთ ვნახოთ ... რეალმა ისეთი თამაში რო ითამაშოს იმ შეცდომების გამოკლებით როგორებიც ბავარიასთან ჩაატარა მაგ სამიდან ვერცერთი დაუდგება წინ ჩემი აზრით... მაგრამ ამ ფორმას როდემდე შეინარჩუნებს საკითხავია

    მე უფრო სხვანაირათ ვიყყოდი! რეალმა მისთვის ჩვეული ტაქტიკით და თამაშით ბაიერნი ვერ დაამარცხა და ეს ნათლად გამოჩნდა გუშინდელ თამაშში მაგათმა მსაჯს ყოველდღე უნდა ულოკონ ერთი დგილი იმისთვის რომ დღეს ნახევარ ფინალში არიან. ორი აშკარა თამაშგარე გოლი ჩაუთვალა რონალდოს და პლიუს ვიდალი არასპრავედლივათ გააზევა და მაქ ეხლა ლანჩხუთის გურიაც გამოაგდებდა ბაიერნს. ერთ გეტყვი მონაკო, იუვე და ატლეტიკო დამსახურებულათ გავიდნენ აი რაც შეეხება რეალს კარგი დღე არ დაადგება მაგ სამეულიდან ვინც გინდა შეხვდეს აგერ ნახე თუ მასე არ იყოს. მთავარია მსაჯი იყოს კორექტული და შეცდომები არ დაუშვას არცერთი გუნდის სასარგებლოთ.

    გასულია

    738 - 20 აპრილი 2017 02:03

    უმტიტი გვყავს რაღაც სიგიჟე რომ ვუყურებ პუი მახსენდება, როგორი მებრძოლია, ართმევაზე რა კარგად მიდის დღს რამდენჯერ აართვა ბურთ და ერთხელაც არ დაჯარიმებულა, პლიუს დიბალას რა უქნა სისწრაფეში ბეჭით კარგად ეთამაშა, პლიუს პატკატიც მაგარი აქვს მოკლედ ეს ტრანსფერი მაგრად გაუვარდა ხელმძღვანელობას!