სელტა-ბარსელონა 4:3

  • 2-10-2016, 21:33
  • სელტა-ბარსელონა 4:3

      სელტა (4-2-3-1) ბარსელონა (4-3-3)
    ალვარესი, რონკალია, კაბრალი, გომეს სოლა, მალიო, რადოია, სისტო, ერნანდესი, ბონგონდა, ასპასი. ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, მატიე, ალბა, ბუსკეტსი, რაფინია, გომეში, თურანი, ლ. სუარესი, ნეიმარი.
    ბლანკო, ჩეიხი, დიასი, გუიდეტი, ჯონი, როსი, სენე. სილესენი, რაკიტიჩი, დ. სუარესი, ინისეტა, მასკერანო, ალკასერი, დინი.
    ედუარდო ბერიცო. ლუის ენრიკე.
    1:0 სისტო 22, 2:0 ასპასი 32, 3:0 მატიე 33 (ს.კ.), 3:1 პიკე 58, 3:2 ნეიმარი 63 (პენ), 4:2 ერნანდესი 77, 4:3 პიკე 87.

    ბონგონდა - დიასი 63

    ვასი - ჯონი 83

    ასპასი - გუიდეტი 88

    რაფინია - ინიესტა 46

    ბუსკეტსი - დ. სუარესი 76

    ალბა - ალკასერი 81

    მალიო 63. ბუსკეტსი 45, პიკე 74, სუარესი 88.
    ბალაიდოსი.
    ინიაკი ბიკანდი გარიდო.
    ბოვუ, ორელიანა, პლანასი. მესი, უმტიტი.

    LiveTV.Ge, სილქ სპორტ 1.

    სტატისტიკა
    14 დარტყმა 13
    9 ზუსტი დარტყმა 4
    0 თამაშგარე 2
    3 კუთხური 6
    16 ჯარიმა 11
    1 გაფრთხილება 3
    35% ბურთის ფლობა 65%

    მსგავსი სიახლეები

    ბარსელონა-სელტა 5:0
    ლეგანიესი-ბარსელონა 1:5
    ბარსელონა-სელტა 6:1
    სელტა-ბარსელონა 4:1
    სელტა-ბარსელონა 0:1

    კომენტარები [ 533 ]

    გასულია
    zura1988 წევრი

    533 - 3 ოქტომბერი 2016 21:37

    ციტატა: dzuzga
    ციტატა: sonsuzluk
    აგერ თქვენი ბარსა.გაგედოთ კულებო.იქაქანეტ კიდე

    axti da damaxti

    კულეებს რატომ ეხები ვაჯკაც??ხომიცი რომ ეგეთი უაზრობებისთვის გაგინებენ?

    გასულია
    KoCheQsa წევრი

    532 - 3 ოქტომბერი 2016 15:09

    810 კომენტარი

    gandzta madrid
    gandzta madrid სტუმარი

    531 - 3 ოქტომბერი 2016 09:16

    Tqveni barca

    გასულია
    maxo barsa წევრი

    530 - 3 ოქტომბერი 2016 07:33

    Zan cudi starti aviget wels

    --------------------
    barselonas faniii!!
    გასულია
    marco reus 11 წევრი

    529 - 3 ოქტომბერი 2016 02:21

    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: Thiery Henry 14
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    დეკემ რამდე თავისუფლად შეიძლება დაწევა და გადასწრებაც კაზევირო ჩვენთან თამაშის დროსაც არ ეყოლებათ და რეალმა ასე თუ გააგრძელა დავიჯერო ერთ თამაშს არ გატეხავს? ბარსას კიდე დეკემ რამდე იოლი კალენდარი აქვს ერთი სევილიაა მარა ეგეც ვერაა ისეთ ფორმაში რო გაგვიჭირდეს მთავარია ვინმე არ დაიტრამვოს და ენრიკემ ექსლერიმენტებს არ მიმართოს

    argvak ioli kalendari. sevilia gasvla, sosiedadi gasvla, viliareali gasvla. + klasiko. araa adili turebi

    და არც ერთი არაა ოფტიმალურ ფორმაში გინდა გასვლა იყოს და გინდა შინ

    ეგრე არც სელტა იყო

    ეგ ხო მარა პირველ ტაიმი ბარსამ სელტაზე უარეს ფორმაში ითამაშა

    ბაზარი არაა ,ანუ დასკვნა ჩვენ ვიყოთ ჩვენ ფორმაში და ბარეორ ფორმიანსაც გავუსწორდებით იოლად

    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    marco reus 11 წევრი

    528 - 3 ოქტომბერი 2016 02:09

    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    ციტატა: Thiery Henry 14
    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    დეკემ რამდე თავისუფლად შეიძლება დაწევა და გადასწრებაც კაზევირო ჩვენთან თამაშის დროსაც არ ეყოლებათ და რეალმა ასე თუ გააგრძელა დავიჯერო ერთ თამაშს არ გატეხავს? ბარსას კიდე დეკემ რამდე იოლი კალენდარი აქვს ერთი სევილიაა მარა ეგეც ვერაა ისეთ ფორმაში რო გაგვიჭირდეს მთავარია ვინმე არ დაიტრამვოს და ენრიკემ ექსლერიმენტებს არ მიმართოს

    argvak ioli kalendari. sevilia gasvla, sosiedadi gasvla, viliareali gasvla. + klasiko. araa adili turebi

    და არც ერთი არაა ოფტიმალურ ფორმაში გინდა გასვლა იყოს და გინდა შინ

    ეგრე არც სელტა იყო

    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია

    527 - 3 ოქტომბერი 2016 01:59

    ციტატა: LIONEL10 MESSI
    დეკემ რამდე თავისუფლად შეიძლება დაწევა და გადასწრებაც კაზევირო ჩვენთან თამაშის დროსაც არ ეყოლებათ და რეალმა ასე თუ გააგრძელა დავიჯერო ერთ თამაშს არ გატეხავს? ბარსას კიდე დეკემ რამდე იოლი კალენდარი აქვს ერთი სევილიაა მარა ეგეც ვერაა ისეთ ფორმაში რო გაგვიჭირდეს მთავარია ვინმე არ დაიტრამვოს და ენრიკემ ექსლერიმენტებს არ მიმართოს

    argvak ioli kalendari. sevilia gasvla, sosiedadi gasvla, viliareali gasvla. + klasiko. araa adili turebi

    გასულია
    marco reus 11 წევრი

    526 - 3 ოქტომბერი 2016 01:44

    ციტატა: Gerard Pique 3
    ციტატა: marco reus 11
    გადაღლა მიზეზი არ ხო ,მარა მასკერანოს რა დაღლის უმტიტი რო მორჩება შენ ეს თქვი. ვის შეუნდახა მასკე და რატო ათამაშა მატიე საკითხავია. დალშე შტეგენის სირობები როარა მოვიგებდით ამ თამაშს მაინც ენრიკეზე რაიმეს თქმისგან მე თავს შევიკავებ ამის გამო. ვენდობი ლუჩოს

    შტეგენი ასეთ სირობებს კიდევ დიდი ხანი არ მოიშლის, თუ საერთოდ მოიშლის ეგეც საკითხავია, რომ არ გაამწვავოს ისე არ შეუძლია, სისხლში აქვს გამჯდარი. აი მატიეს რაც შეეხება დიდი ხანია იმაზე ვფიქრობ რით მოხიბლა ენრიკე, ასეთი ნდობა რით დაიმსახურა? დავიჯერო ვერ ხედავს ლუჩო რომ ზარალის მეტი არაფერი მოაქვს იმ ხეიბარს. რატომ ხუჭავს თვალს ამდენ შეცდომებზე მაინც არ მესმის. ახლა რესუსრი საკმარისზე მეტი გვაქვს, ყოველი შემთხვევისთვის იმის საშუალება მაინც არის რომ მატიეს გამოსირებულ სიფათს არ ვუყუროთ.

    მართლა ზღვარ ხოუნდა ქონდეს შტეგენის უთაობას. მარა ახლა კიდე ის არი რო, კაცი ცოცხალი თავით ბურთს არ იგერიებს .ამას ავალებენ ალბათ რაც არაა სწორი. ერთ თამაშში ხელთათმანებიანი ჩავი იყოს და მეორეშეი ხელთათმანებიანი სირი რომელიც 3 ქულას გართმევს რა მოგებაა. აბა რა ვიცი. მატიე მატიე ხო ამოვიდა ყელში მაგ თემა რით ვერ გვეშველა : / გამოსწორდება იმედია ყველაფერი. დენისს და გომეშს არაუშავდათ და სელტას თუ შეუტევ დალაგებულად კიჩანს რაგუნდიცაა

    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია

    525 - 3 ოქტომბერი 2016 01:29

    ციტატა: araferi
    ციტატა: Messiah
    კაი შევადაროთ ინიესტა და რონალდო

    1) დრიბლინგი - არ შემედევოთ რო ინიესტა დრიბლინგში უკეთესია ... ან საერთოდ 08/09 წლიდან რონალდოს დრიბლინგი გაუკეთებია ?
    2) პლეიმეიკინგი - უდაოდ ინიესტა
    3) საფეხბურთო ინტელექტი და მოედნის ხედვა - ინიესტა
    4) ასისტები - ინიესტა .
    5) ესთეტიკა- ინიესტა
    6) თასები - 2 ევროპა , 1 მსოფლიო 4 ჩემპ ლიგა, და ა.შ ... ტიტულებშიც ინიესტა ჯობს
    ჯამში ინიესტა უფრო გამოადგება გუნდს ვიდრე რონალდო ... ერთადერთი რაც რონალდოს გულშემატკივარს შეუძლია თქვას არის ის , რომ 550 გოლი არ აქვს ინიესტასო ... კი ბატონო როგორც ფორვარდი უკეთესია მაგრამ ჯამში როგორც ფეხურთელი გუნდური ფეხბურთელი ინიესტა გაცილებით პროდუქტულია ... ვისაც ესმის ფეხბურთი დამეთანხება რო ეგრეა ... ყველა ჭკვიანი მწრთვნელი გუნდში აიყვანს ინიესტას და არა რონალდოს საქმე საქმეზე რო მიდგეს ...

    ინიესტა საჩირო დროს მოხვდა საჩირო ადგილას მსოფლიო რომ მოიგო ესპანეტმა ყველა ძლიერი ფეღბურთელი მანდ თამაშობდა და რათქმაუნდა მარტივი იყო მოგება და რონალდომ უფრო დიდი შრომა გაწია ევროპის მოსაგებად ვიდრე ინიესტამ რონალდოს რომ ყოლოდა ის თანაგულდელები რაც ინიესტას მაშინ რონალდოც ეგრე იქნებოდა უფრო მეტი ტიტული ექნებოდა კიდევაც არ დამიწყოთ ახლა რა გააკეთაო და ის უყურეთ ტავიდან მაშინ ევროპას და ნახავთ

    xo aba ra. udidesi shroma chado ronaldom evropis mogebashi

    გასულია
    Gerard Pique 3 წევრი

    524 - 3 ოქტომბერი 2016 01:29

    ციტატა: marco reus 11
    გადაღლა მიზეზი არ ხო ,მარა მასკერანოს რა დაღლის უმტიტი რო მორჩება შენ ეს თქვი. ვის შეუნდახა მასკე და რატო ათამაშა მატიე საკითხავია. დალშე შტეგენის სირობები როარა მოვიგებდით ამ თამაშს მაინც ენრიკეზე რაიმეს თქმისგან მე თავს შევიკავებ ამის გამო. ვენდობი ლუჩოს

    შტეგენი ასეთ სირობებს კიდევ დიდი ხანი არ მოიშლის, თუ საერთოდ მოიშლის ეგეც საკითხავია, რომ არ გაამწვავოს ისე არ შეუძლია, სისხლში აქვს გამჯდარი. აი მატიეს რაც შეეხება დიდი ხანია იმაზე ვფიქრობ რით მოხიბლა ენრიკე, ასეთი ნდობა რით დაიმსახურა? დავიჯერო ვერ ხედავს ლუჩო რომ ზარალის მეტი არაფერი მოაქვს იმ ხეიბარს. რატომ ხუჭავს თვალს ამდენ შეცდომებზე მაინც არ მესმის. ახლა რესუსრი საკმარისზე მეტი გვაქვს, ყოველი შემთხვევისთვის იმის საშუალება მაინც არის რომ მატიეს გამოსირებულ სიფათს არ ვუყუროთ.

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=v4N9Q68EvVs

    https://www.youtube.com/watch?v=ZO9n3wi2OQ8
    გასულია
    R.MADRID წევრი

    523 - 3 ოქტომბერი 2016 01:25

    bazari ara ,, ;) arvaar me is masti ro ciinikurat saubari daviwyoo, egeti cheemi mezizgeba da ,nu gaugebroba iyo da spasiba ro gamige,,

    --------------------
    Madrid
    გასულია
    Morata1 წევრი

    522 - 3 ოქტომბერი 2016 01:24

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Morata1
    ბაზარი არაა გეთანხმები მარა რეალის საიტზეციმდენი პროვოკატორია რორავი ბარსას ფანი მე გავიგე მარა მრავლობითში რო თქვი მაგიტო დამაინტერესა დალშე გავიგე ეხლა ყველაფერი შენ შემოგევლე

    ხოდა მე რეალის საიტზეც დამიწერია ძმაო წაგებული თამაშების მერე ბარსას ფანები ნუ მოდიხართ ესეთი ფრაზებით და ხალხს ნუ აღიზიანებთ თქო. ყველაზე არა რა თქმა უნდა, იქაც მრავლობითში მითვამს მარა ყველას არ ეხება. მე არასდროს პროვოკაციული არაფერი მIთქვამს რეალის საიტზე პირიქით. დღესაც ვინც ბარსას ფანებიდან ბურღავდა ტვინს იმათ უთხარი რაც საჭირო იყო თორე შენთან რა მეთქმის მე შენგან ერთი ზედმეტი არ გამიგია არაფერი და ღმერთმა გაგიმარჯოს ძმაო

    ჯიგარი ხარ ძმაოა მრავლოს ღმერთმა შენნაირი ჩამოყალიბებული ხალხი

    გასულია
    marco reus 11 წევრი

    521 - 3 ოქტომბერი 2016 01:21

    ციტატა: Gerard Pique 3
    ენრიკეს არასდროს მივიჩნევდი დიდ ტაქტიკოსად, ძალიან უაზრო შეცდომებს უშვებს და გაუთავებელი როტაციების ფონზე არაერთხელ გამოგლიჯა გუნდს საჭირო ქულები. მესმის რომ ყოველთვის საუკეთესო თერთმეტეულის შერჩევა ძალიან ძნელია რადგან ფეხბურთელების გადაღლა ძვირად ფასობს სეზონის დასკვნით ეტაპზე, თუმცა იმასაც უნდა ითვალისწინებდეს რომ ასეთ რთულ შეხვედრებში გუნდის მამოძრავებელი ძალა არ უნდა დასვას სკამზე. ნუ ალავესთან მარცხი მთლიანად ენრიკეს ბრალი იყო მაგრამ ამ შეხვედრაში ყველაფერს ნამდვილად ვერ დავაბრალებ.

    შტეგენს არც მივიჩნევდი მაღალ დონედ და არც ახლა მივიჩნევ, ძალიან არასტაბილური, არასაიმედო და ზარალის მომტანი მეკარეა, შეიძლება მოგებული თამაში წუთებში წაგაგებინოს, ჩემი ნება რომ იყოს სკამიდან არ ავაყენებდი.

    მატიე კიდევ ერთი დიდი და ამოუცნობი თავსატეხია, ასეთი არაპროფესიონალი და ბოლო დონის ქლიავი ფეხბურთელი რატომ უნდა იმსახურებდეს ბარსელონას მწვრთნელის ნდობას არ მესმის, რით ვერ შეიგნო ენრიკემ რომ ამ კაცს ზარალის მეტი არაფერი არ მოაქვს. სულ უფრო და უფრო მეტად მაჯავრებს თავს ეს გამოსი*ებული.

    გადაღლა მიზეზი არ ხო ,მარა მასკერანოს რა დაღლის უმტიტი რო მორჩება შენ ეს თქვი. ვის შეუნდახა მასკე და რატო ათამაშა მატიე საკითხავია. დალშე შტეგენის სირობები როარა მოვიგებდით ამ თამაშს მაინც ენრიკეზე რაიმეს თქმისგან მე თავს შევიკავებ ამის გამო. ვენდობი ლუჩოს

    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    R.MADRID წევრი

    520 - 3 ოქტომბერი 2016 01:20

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: R.MADRID
    სჰეეენ ტუ შარზე ხარ ტქვიი რაააა, მაასჰიინ მეეც უნდა დამეწყო რეალის პანები ნუ შემოდიხარტო სუნი დგეებაო მაარა აქ ყველას ტავის აზრი გააჩნიაა და არ ცოდნააზე ნუ მებაზრეები კაცურაატ

    ზუსტად არ ცოდნაზე გელაპარაკები იმიტო რო შარზე შენი მტერბი არიან. და ჩემიც. და მაგ სიტყვის თქმას თუ არ თქმას ცოდნა უნდა მარა რა გელაპარაკო. შენ რა უნდა დაგეწყო ეგ არ მაინტერესებს თუ უნდა დაგეწყო დაგეწყო რატო არ დაიყე. თუ არ დაწიყე კიდე ეხლა რატო იხსენებ და ყურადღებას რატო ამახვილებ მაგაზე? ან რომელ დიალოგზე მელაპარაკები, შარზე ხარო მეუბნები და მაგის გამო ხალხს უკანაში ჭრიან და ეგეთი სისულელე მეორედ არ თქვა ძმაკაც და თუ რამე გინდა პირადში მომწერე გავდივარ და მოგვიანებით გიპასუხებ აღარ მაქ აქ ამდენი ლაპარაკის დრო,.

    ბაზარიი არაა ,, სჰეენი კომ წავიკიტხეე და ზუსტაად მივხვდიი რააზეეც მეებაზრეებიი ,მარაა ციინიიკურაატ ნააგდაად არ მიტქვაამს და არც ციინიიკურაატ მიინდა მიიგოოო, უბრაალოდ მე იმაზე გავამახვილეე ყურადგეება რო ხალხი არ აკლიაო და მაგაზე მინდა მეპასუხა აგრეესიულატ და ცინიკურაატ ნაგდატ არ ვაპირეებ საუბარს არც პეხბურტში და არც პირადში,,და იმედია გამიგეებ ,,

    --------------------
    Madrid
    გასულია
    Morata1 წევრი

    519 - 3 ოქტომბერი 2016 01:20

    რეალის ფანი ვარ მაგრამ აი რონალდოზე რაუნდა ვთქვა სიტკვები არ მყოფნის დზაან მაგარი ფეხბურთელია შეილება საუკეეთესოც იყო თავის დროზე მარა რავქნათ დაბერდა და გამოსლევდა

    გასულია
    barsa111 წევრი

    518 - 3 ოქტომბერი 2016 01:19

    ციტატა: barsa111
    ციტატა: xaviman
    ენრიკემ რამდენჯერაც დააყენა გადახალისებული სასტავი იმდენჯერ უარესად წავიდა საქმე ეს დედანატირები არ შეუძლია რომ ჯერ ძირითადის სასტავი ათამაშოს შეხედოს როგორ წავა თამაში თუ ჩვენს სასარგებლოდაა მერე შემოიყვანოს ახალგაზრდები. რავი მე არ ვარ სპეციალისტი და შეიძლება ვცდები მაგრამ როცა სელტაში გაქვს გასვლა მითუმეტეს პრინციპული მატჩია (მოგების შემთხვევაში პირვეზე გადავდიოდით) არ აქვს უფლება რო ვერ მოიგოს და ეს ერთხელ და ორხელ არ მომხვდარა, პროსტა ძალიან საწყენი არის რა, იმედია გამოსწორდება ყველადერი და ისევ გავაგრძელებთ მოგებას

    Getanxmebi zmao...rofacua sachiroa rica upiratesoba gaq nagram dges roca mdevris sratushi xar gvchurdeba mofeba mesi ara fvjavs d inis sjanze dajdoma zedmetia...tumca seltas nainc unda miugooo

    გასულია
    Morata1 წევრი

    517 - 3 ოქტომბერი 2016 01:17

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Morata1
    რას ქვია რეალის ფანები ნუ შემოდიხართ კიდევ უფრო ცუდი სუნი დადგება ჰა?

    როცა ბარსა თამაშს აგებს და რეალის ფანი შემოდის და ცინიკურ კოემნტარს წერს ცუდი სუნი დგება საიტზე. იგივე ხდება რეალის საიტზეც როცა ყველა ნერვებ მოშლილია და ვიღაც შემოდის და სლეობას წერს ხალხის გასაღიზიანებლად. მე კონკრეტიკა არ ჩავთვალე საჭიროდ იმიტო რო ყველა მიხვდა ვიზეა აქ ლაპარაკი. რეალის ფანები ზოგადია მარა მე შენთან არაფერს დავაკონკრეტებ იმიტო რო შენი მისამართით არ იყო ნათქვამი და გაიგებს ის ვისი მისამართითაც იყო ნათქვამი. ჩემი რჩევაა რო პროვოკატორი სასტავი არ შემოვიდეს რო საიტზე ის არ მოხდეს რაც ხდება ხოლმე. თორე შენ მამენტ რა შუაში ხარ მე შენგან პროვოკაციული არაფერი წამიკIთხია და შენ შემოხვალ თუ არა ეგ შენი გადასაწყვეტია მარა აქ ძირითადად შემოდიან სიტუაციის ასარევად და მე სადაც ვარ იქ სიტუაციის არევა მაგრად არ გამისწორდება. ასე რომ შენი მისამართით არ იყო ნათქვამი და არ დავაკონკრეტე იმიყო რო შენ უნდა მხივდე რო შენი მისამართით ნათქვამი არაა. დაკმაყოფილდი ძმა?

    ბაზარი არაა გეთანხმები მარა რეალის საიტზეციმდენი პროვოკატორია რორავი ბარსას ფანი მე გავიგე მარა მრავლობითში რო თქვი მაგიტო დამაინტერესა დალშე გავიგე ეხლა ყველაფერი შენ შემოგევლე

    გასულია
    marco reus 11 წევრი

    516 - 3 ოქტომბერი 2016 01:17

    ციტატა: xaviman
    ენრიკემ რამდენჯერაც დააყენა გადახალისებული სასტავი იმდენჯერ უარესად წავიდა საქმე ეს დედანატირები არ შეუძლია რომ ჯერ ძირითადის სასტავი ათამაშოს შეხედოს როგორ წავა თამაში თუ ჩვენს სასარგებლოდაა მერე შემოიყვანოს ახალგაზრდები. რავი მე არ ვარ სპეციალისტი და შეიძლება ვცდები მაგრამ როცა სელტაში გაქვს გასვლა მითუმეტეს პრინციპული მატჩია (მოგების შემთხვევაში პირვეზე გადავდიოდით) არ აქვს უფლება რო ვერ მოიგოს და ეს ერთხელ და ორხელ არ მომხვდარა, პროსტა ძალიან საწყენი არის რა, იმედია გამოსწორდება ყველადერი და ისევ გავაგრძელებთ მოგებას


    მაგი ცვეტში მასეა. 3-0 შემოსულ ინიესტას 2 ჯერ მეტი ენერგიის დახარჯვა მოუწევდა ვიდრე თავიდან რო დაეწყო და თანაც პირველ ტაიმში ნახევარდაცვა არ გვყავდა ვაბშე. ერთი გომეში წვალობდა ,თორე სხვა ვინ. როდის უნდა დააყენო სასტავი თუარა მაშინ როცა სელტასთან როცა გასვლა გაქ და პახოდუ მესი გაკლია. ესეც არი. რავიცი რა არდამეძინება ამეღამ :/

    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    barsa111 წევრი

    515 - 3 ოქტომბერი 2016 01:15

    ციტატა: xaviman
    ენრიკემ რამდენჯერაც დააყენა გადახალისებული სასტავი იმდენჯერ უარესად წავიდა საქმე ეს დედანატირები არ შეუძლია რომ ჯერ ძირითადის სასტავი ათამაშოს შეხედოს როგორ წავა თამაში თუ ჩვენს სასარგებლოდაა მერე შემოიყვანოს ახალგაზრდები. რავი მე არ ვარ სპეციალისტი და შეიძლება ვცდები მაგრამ როცა სელტაში გაქვს გასვლა მითუმეტეს პრინციპული მატჩია (მოგების შემთხვევაში პირვეზე გადავდიოდით) არ აქვს უფლება რო ვერ მოიგოს და ეს ერთხელ და ორხელ არ მომხვდარა, პროსტა ძალიან საწყენი არის რა, იმედია გამოსწორდება ყველადერი და ისევ გავაგრძელებთ მოგებას

    Getanxmebi zmao...rofacua sachiroa rica upiratesoba gaq nagram dges roca mdevris sratushi xar gvchurdeba mofeba mesi ara fvjavs d inis sjanze dajdoma zedmetia...tumca seltas nainc unda miugooo

    გასულია
    Gerard Pique 3 წევრი

    514 - 3 ოქტომბერი 2016 01:15

    ენრიკეს არასდროს მივიჩნევდი დიდ ტაქტიკოსად, ძალიან უაზრო შეცდომებს უშვებს და გაუთავებელი როტაციების ფონზე არაერთხელ გამოგლიჯა გუნდს საჭირო ქულები. მესმის რომ ყოველთვის საუკეთესო თერთმეტეულის შერჩევა ძალიან ძნელია რადგან ფეხბურთელების გადაღლა ძვირად ფასობს სეზონის დასკვნით ეტაპზე, თუმცა იმასაც უნდა ითვალისწინებდეს რომ ასეთ რთულ შეხვედრებში გუნდის მამოძრავებელი ძალა არ უნდა დასვას სკამზე. ნუ ალავესთან მარცხი მთლიანად ენრიკეს ბრალი იყო მაგრამ ამ შეხვედრაში ყველაფერს ნამდვილად ვერ დავაბრალებ.

    შტეგენს არც მივიჩნევდი მაღალ დონედ და არც ახლა მივიჩნევ, ძალიან არასტაბილური, არასაიმედო და ზარალის მომტანი მეკარეა, შეიძლება მოგებული თამაში წუთებში წაგაგებინოს, ჩემი ნება რომ იყოს სკამიდან არ ავაყენებდი.

    მატიე კიდევ ერთი დიდი და ამოუცნობი თავსატეხია, ასეთი არაპროფესიონალი და ბოლო დონის ქლიავი ფეხბურთელი რატომ უნდა იმსახურებდეს ბარსელონას მწვრთნელის ნდობას არ მესმის, რით ვერ შეიგნო ენრიკემ რომ ამ კაცს ზარალის მეტი არაფერი არ მოაქვს. სულ უფრო და უფრო მეტად მაჯავრებს თავს ეს გამოსი*ებული.

    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=v4N9Q68EvVs

    https://www.youtube.com/watch?v=ZO9n3wi2OQ8
    გასულია
    ini888 წევრი

    513 - 3 ოქტომბერი 2016 01:14

    Messi unda mpixodos sxva gza araris pike yvelatamasshi dubls ver sheasrulebs da messi unda iyos goliadori vercertma ver ulidera gunds pikes garda matiee kide vachuqot vinmes an natelashvils an Bangladeshis parlaments agar gvinda es Mattie raa

    გასულია
    Morata1 წევრი

    512 - 3 ოქტომბერი 2016 01:13

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: R.MADRID
    აქ ჩატია და არაა საქმის გასრჩევი ,1 ,და მეე აქ დასადზაბად და საჩხუბრაატ არ მიტქვაამს.2 და 3 და ტუ დიალოგში შესვლა არიციი ,ნუ დაწერ კომს.

    როგორც შენ თქვი აქ ჩათია და კომს დავწერ თუ არა შენი გადასწყვეტი არაა 1. დიალოგში შემოსვლის არ ცოდნაზე კიდე ერთხელ გეკUთნის მარა არ ცოდნა არ ცოდვაა და ჯანდაბას ეგ 2 და საჩხუბრად თქმას რას ეძახი, გინებას ხო არ დაიწყებ ამხელა კაცი, უზარო შეკითხვა დამისვი რომელიც ირონიულად მივიღე და გითხარი შესაბამისი პასუხი თორე საძაბვა და საქმის გარჩევა ღმერთმა გაშოროს. მე ჩემი გითხარი და ეცადე ირონიულად ნუ გადამიკომენტარებ თორე დიალოგში თუ გინდა ჩემთან შემოსვლა ღმერთმა გაგიმარჯოს იმდენს გელაპარაკები ფეხბურთზე სანამ არ მოგბეზრდება. და დიალოგი თუ გინდა შე დალიცვილო მეტი კითხვა ვერ მოიფიქრე? ვხუმრობ თუ არა მაგაზე პასუხს ან ხოს გაგცემ ან არას და ვსიო მორჩა დიალოგი და გეკIთხა რას ვფიქრობ რეალზე ბარსაზე დღევანდელ გუშინდელ თამაშებზე და გველაპაკა საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს. გავცვალოთ პროგნოზები და ნორმის ფარგლებში ვილაპარაკოთ ბაზარი არაა ეგაა დიალოგი თორე ვხუმრობ თუ არა მაგით არ შედგება ჩემო ძმაო დიალოგი

    ანდრესიტო რატო დაწერე გამაგებინე ის წინადადება

    გასულია
    R.MADRID წევრი

    511 - 3 ოქტომბერი 2016 01:12

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: R.MADRID
    აქ ჩატია და არაა საქმის გასრჩევი ,1 ,და მეე აქ დასადზაბად და საჩხუბრაატ არ მიტქვაამს.2 და 3 და ტუ დიალოგში შესვლა არიციი ,ნუ დაწერ კომს.

    როგორც შენ თქვი აქ ჩათია და კომს დავწერ თუ არა შენი გადასწყვეტი არაა 1. დიალოგში შემოსვლის არ ცოდნაზე კიდე ერთხელ გეკUთნის მარა არ ცოდნა არ ცოდვაა და ჯანდაბას ეგ 2 და საჩხუბრად თქმას რას ეძახი, გინებას ხო არ დაიწყებ ამხელა კაცი, უზარო შეკითხვა დამისვი რომელიც ირონიულად მივიღე და გითხარი შესაბამისი პასუხი თორე საძაბვა და საქმის გარჩევა ღმერთმა გაშოროს. მე ჩემი გითხარი და ეცადე ირონიულად ნუ გადამიკომენტარებ თორე დიალოგში თუ გინდა ჩემთან შემოსვლა ღმერთმა გაგიმარჯოს იმდენს გელაპარაკები ფეხბურთზე სანამ არ მოგბეზრდება. და დიალოგი თუ გინდა შე დალიცვილო მეტი კითხვა ვერ მოიფიქრე? ვხუმრობ თუ არა მაგაზე პასუხს ან ხოს გაგცემ ან არას და ვსიო მორჩა დიალოგი და გეკIთხა რას ვფიქრობ რეალზე ბარსაზე დღევანდელ გუშინდელ თამაშებზე და გველაპაკა საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს. გავცვალოთ პროგნოზები და ნორმის ფარგლებში ვილაპარაკოთ ბაზარი არაა ეგაა დიალოგი თორე ვხუმრობ თუ არა მაგით არ შედგება ჩემო ძმაო დიალოგი

    სჰეეენ ტუ შარზე ხარ ტქვიი რაააა, მაასჰიინ მეეც უნდა დამეწყო რეალის პანები ნუ შემოდიხარტო სუნი დგეებაო მაარა აქ ყველას ტავის აზრი გააჩნიაა და არ ცოდნააზე ნუ მებაზრეები კაცურაატ

    --------------------
    Madrid
    გასულია
    xaviman წევრი

    510 - 3 ოქტომბერი 2016 01:12

    ენრიკემ რამდენჯერაც დააყენა გადახალისებული სასტავი იმდენჯერ უარესად წავიდა საქმე ეს დედანატირები არ შეუძლია რომ ჯერ ძირითადის სასტავი ათამაშოს შეხედოს როგორ წავა თამაში თუ ჩვენს სასარგებლოდაა მერე შემოიყვანოს ახალგაზრდები. რავი მე არ ვარ სპეციალისტი და შეიძლება ვცდები მაგრამ როცა სელტაში გაქვს გასვლა მითუმეტეს პრინციპული მატჩია (მოგების შემთხვევაში პირვეზე გადავდიოდით) არ აქვს უფლება რო ვერ მოიგოს და ეს ერთხელ და ორხელ არ მომხვდარა, პროსტა ძალიან საწყენი არის რა, იმედია გამოსწორდება ყველადერი და ისევ გავაგრძელებთ მოგებას

    --------------------
    მუდამ, ყოველთვის, მემახსოვრები ტიტო <3
    გასულია
    ini888 წევრი

    509 - 3 ოქტომბერი 2016 01:09

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: ini888
    Bravos rrro gaushveb da qlib shtegens daitoveb dziritadistvis uaresi ratoar mogvdis AR gikvirtt? Da Ra gauxira am maties daagdee Ra skamzee dzalit aketebs Tu raxdeba ramdeni atamashi imdenjer golebi magis sindisze gaushvit

    ბრავოს შემთხვევაში გეთანხმები მარა დღეს ბრავოს რო ჩაეგდო ალბათ პირიქით ვიტყოდით შტეგენი დაგეტოვებინა ბრავო გაგეშვაო. მარა დღეს რაც შტეგენმა გააკეტა ეგეთს ბრავო ვერ გააკეთEბს გულით რო უნდოდეს თორე შეცდომებს ყველა უშვებს. უბრალოდ არი დრო როცა იმენა არ უნდა დაუშვა რა. როცა მატიეც კი აღარ უშვებს შეცდომეს. და მაშIნ გააკეთა ზუსტად. მატიე უნდა წასულიყო და ვერმაელენი ან ბარტრა დარჩენილიყო. ვერმა მაგარი შუშა რო არ ყოფიფლიყო მატიე აორთქლდებოდა. მარა მაგის შემთხვევაშიც იყო შტეგენის ბრალიც. კი მატიემ წააგო პოზიცია გოიმივით ითამაშა მარა მეკარე თუ მცველის იმედზე ხარ დარჩი კარში და დაელოდე თუ გადიხარ წინ შენი უნდა იყოს ბურთი მატიე რატო გასწრებს ბურთთან შეხებას. ორივე სპერმა იყო დღეს

    Sileseni unda mpixodos ramenairad da am shtegens saertot Ra pretenziebiaqvs ver vxvdebi yvelanairi shecdoma dashvebuliaqvs tips rac mekarem arunda daushvas

    გასულია
    Morata1 წევრი

    508 - 3 ოქტომბერი 2016 01:09

    ციტატა: Morata1
    ციტატა: R.MADRID
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: R.MADRID
    ციტატა: Don_Andresito
    რეალის ფანები ნუ შემოდიხართ კიდევ უფრო ცუდი სუნი დგება. გუნდს არავინ აკლია და 4 თამაშია სვარკაა. მეტი მარა 4 თამაშია ვერ იგებენ. მესის გარეშე რო გთხარეთ არ მგონია დღემდე დაგვიწყებოდათ ეგ. ინიესტას სკამი როგორ შეიზლებოდა დღეს ტო თვალებს არ უჯერებდი რაფინია რო დავინახე

    ხუმრრობ ტუ სერიოზულად ამბობ??? :?)):))

    და რატო მეკითხები? აი მაგ კითხვაზე გაქ პასუხი? ეხლა აქ რა გელაპარაკო მარა სადმე რო მანახა შენი თავი სერიოზულად მოგთხოვდი მაგ კითხვაზე და ყურსაც აგიწევდი. პა ბალშომუ შენი საქმე საერთოდ არაა მე ვხუმრობ თუ სერიოზულად ვამბობ და შენ ვინ მოგცა დოსტუპი მაგით დაინტერესდე. მარა აქ ვისთანაც პატარა კამათი მომსვლია არავინ ყოფილა შეგნებული რო კითხვაზე პასუხი გამცეს და თავის სიტყვებზე პასუხი აგოს და არც ეხლა გამიმართლებს ალბათ და მოდი შენ იფიქრე დღეს ღამე ვიხუმრე თუ სერიოზულად ვთქვი და რასაც მოიფიქრებ ალბათ ეგაა. ჭკვიანი ბიჭი ხარ მიხვდები შენ თითონაც

    აქ ჩატია და არაა საქმის გასრჩევი ,1 ,და მეე აქ დასადზაბად და საჩხუბრაატ არ მიტქვაამს.2 და 3 და ტუ დიალოგში შესვლა არიციი ,ნუ დაწერ კომს.

    ანდრეს რეებს წერ რაარის ეს

    რას ქვია რეალის ფანები ნუ შემოდიხართ კიდევ უფრო ცუდი სუნი დადგება ჰა?

    გასულია
    Morata1 წევრი

    507 - 3 ოქტომბერი 2016 01:07

    ციტატა: R.MADRID
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: R.MADRID
    ციტატა: Don_Andresito
    რეალის ფანები ნუ შემოდიხართ კიდევ უფრო ცუდი სუნი დგება. გუნდს არავინ აკლია და 4 თამაშია სვარკაა. მეტი მარა 4 თამაშია ვერ იგებენ. მესის გარეშე რო გთხარეთ არ მგონია დღემდე დაგვიწყებოდათ ეგ. ინიესტას სკამი როგორ შეიზლებოდა დღეს ტო თვალებს არ უჯერებდი რაფინია რო დავინახე

    ხუმრრობ ტუ სერიოზულად ამბობ??? :?)):))

    და რატო მეკითხები? აი მაგ კითხვაზე გაქ პასუხი? ეხლა აქ რა გელაპარაკო მარა სადმე რო მანახა შენი თავი სერიოზულად მოგთხოვდი მაგ კითხვაზე და ყურსაც აგიწევდი. პა ბალშომუ შენი საქმე საერთოდ არაა მე ვხუმრობ თუ სერიოზულად ვამბობ და შენ ვინ მოგცა დოსტუპი მაგით დაინტერესდე. მარა აქ ვისთანაც პატარა კამათი მომსვლია არავინ ყოფილა შეგნებული რო კითხვაზე პასუხი გამცეს და თავის სიტყვებზე პასუხი აგოს და არც ეხლა გამიმართლებს ალბათ და მოდი შენ იფიქრე დღეს ღამე ვიხუმრე თუ სერიოზულად ვთქვი და რასაც მოიფიქრებ ალბათ ეგაა. ჭკვიანი ბიჭი ხარ მიხვდები შენ თითონაც

    აქ ჩატია და არაა საქმის გასრჩევი ,1 ,და მეე აქ დასადზაბად და საჩხუბრაატ არ მიტქვაამს.2 და 3 და ტუ დიალოგში შესვლა არიციი ,ნუ დაწერ კომს.

    ანდრეს რეებს წერ რაარის ეს

    გასულია

    506 - 3 ოქტომბერი 2016 01:07

    ციტატა: gogsi
    ციტატა: Thiery Henry 14
    ციტატა: gogsi
    დენის სუარესის დედის მუტელი მოვტყან პიდარასტულად მოიქცა მაგრად მევასებოდა და ისე მოიქცა ბარსას მაგარ ფანსაც კი სასწაულად შემძულდება დღეიდან

    rakna?

    შტეგენმა რომ შეცდომა დაუშვა შეაგინა გაიშიფრბა და დავრწმუნდები კიდე უფრო ზუსტად,პირიქით უნდა გაამხნევო ეგეთ დროს თანაგუნდელი როგორც ალბა მოიქცა და არა შეაგინო

    shesaginebeli kiiyo eg falosi mara denis arunda ekna eg

    mesiiineymarisuareso
    mesiiineymarisuareso სტუმარი

    505 - 3 ოქტომბერი 2016 01:05

    ეს გაიხსენეტტ კულეებოო 4 3 არაფერია https://www.youtube.com/watch?v=jpJ1sdMrB5c

    გასულია

    504 - 3 ოქტომბერი 2016 01:05

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Thiery Henry 14
    ar vambob ro iniesta ronaldos jobs magram rom ara mesi, inis axla gacilebit ufro didi saxeli ekneboda fexburtis istoriashi. midi da itamashe messis gverdit da ardaichrdilo rogoria. tumca ini mainc brwyinavs do roca leo vertamashobs egliderobs gunds.

    ხოდა საქმე იმაშია რო ინიმ ლეოს გვერდით გაატარ მთელი კარიერა და ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო. ეგაა კიდე ერთI სასწაული. ბარსა იგებს ლეოა გმირი, ინი მეორე ფონზე გადადის. ბარსა აგებს ლეოც წაგებულია და ინიც. მარა ამ კაცმა მოახერხა და ლეოს ფონზე მაინც გამოჩდნა. თორე რეალში სანამ რონალდოა ვერასდროს ვერცც ერთი ფეხბურთელი მოიგებს ინდივიდუალურ ჯილოდს. თორე მოდრიჩი არავიზე ნაკლებს არ აკეტებს მარა რონალდოს 1 პენალი ანაცვლებს მოდრიჩის მთელ საქმეს

    +11111. getanxmebi

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.